حسین زادگان:نباید از زیر ساخت ها غفلت کنیم/ نگاه ویژه به حوزه جوانان مآموریت اصلی ماست !

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: با تلاش مضاعف تمامی دستگاها سعی می کنیم در سریعترین زمان ممکن پروژه خانه تکواندو نکا را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران بعد از بازدید از پروژه ها ورزشی نیمه کاره و در دست اجرای شهرستان نکا در گفتگویی با خبرنگار مازنداسپرت اظهار داشت: نکا دارای پتانسیل خوب در سطح ورزش قهرمانی است و این پتانسیل بر می گردد به علاقه خود ورزشکار و حمایت خانوادها و در راس تلاش مربیان این شهرستان که جا دارد از این رسانه از تمامی این عزیزان که به ورزش خدمت می کنند تشکر کنم.

متولی ورزش مازندران به تحولات خوب در ورزش نکا طی دوسال گذشته اشاره کرد و افزود: از انتخاب رضایی جوان خرسندم و شاهد همدلی و صمیمیت در جامعه ورزش نکا هستم و این فضا می تواند جهش به سمت جلو خوبی را در این شهرستان ایجاد کند.

وی افزود: در چند سال گذشته نکا ورزشکاران خوبی را در عرصه های آسیایی ، بین المللی و جهانی معرفی کرده است که در راس آن می توان به تکواندوکاران این شهر اشاره کرد.

ایشان در ادامه گفتند: سرمایه گذاری و نگاه دولت بیشتر به زیرساخت ها و پروژه های نیمه کاره معطوف می شود. همچنان که ورزش همگانی و قهرمانی برای ما مهم است نباید از زیر ساخت ها غفلت کنیم.

حسین زادگان تصریح کرد: به غیر از زیر ساخت، نگاه ویژه به حوزه جوانان نیز داریم که مآموریت اصلی ماست و با سرمایه گذاری در این بخش می توانیم پشتیبان سازی کنیم و به واقع از تمام ظرفیت ها موجود استفاده کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در رابطه با پروژه نیمه کاره خانه تکواندو نکا گفت: با تلاش مضاعف سعی می کنیم این پروژه در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد و تکواندوکاران خوب نکایی از فضای مناسب جهت تمرینی خوب و با نشاط بهره مند شود.

قابل ذکر است؛ چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۹۷ حبیب حسین زادگان مدیرکل دستگاه ورزش مازندران به صورت سرزده به شهرستان نکا آمدند و به اتفاق غلامیان معاون فرماندار ، محمودی بخشدار مرکزی و رضایی متولی ورزش نکا از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید مجتمع ورزشی و استخر غربا ،مجموعه ورزشی سردار طوسی،خانه در دست ساخت تکواندو و ژیمناستیک ،سالن ورزشی روستای خورشید و چمن مصنوعی شهدای شهر مورد بازدید قرار گرفت.