تابش: هیچ صحبتی با افشین قطبی و حتی مدیربرنامه این مربی نکردیم/ اصلا قرار نیست سرمربی تیم تغییر کند

سرپرست باشگاه سپاهان گفت:واقعا برایمان جالب است که چرا با توجه به شرایط تیم این صحبت‌هایی مطرح می‌شود، هیچ صحبتی با افشین قطبی و حتی مدیربرنامه این مربی نکردیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در خصوص بازی سپاهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار حساسی است، به دنبال این هستیم تا پیروز از میدان خارج شویم، ان‌شاءالله به هدفمان برسیم و در لیگ باقی بمانیم، بازیکنان تمرین خوبی را پشت سر گذاشتند و آماده این بازی هستند.

وی در ادامه درباره اینکه شنیده شده است باشگاه سپاهان با افشین قطبی مذاکره کرده است، گفت: واقعا برایمان جالب است که چرا با  توجه به شرایط تیم این صحبت‌ها مطرح می‌شود، هیچ صحبتی با افشین قطبی و حتی مدیربرنامه این مربی نکردیم و اصلا قرار نیست سرمربی تیم تغییر کند، ما بعد از پایان لیگ با ابراهیم‌زاده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و در خصوص فصل آینده صحبت می‌کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم. ما دو بازی حساس داریم، تمام فکر بازیکنان و کادر فنی روی این دو بازی است و نمی‌خواهیم تمرکزمان از بین برود. امیدوار هستیم که این دو بازی را با پیروزی پست سر بگذاریم و ان‌شاءالله در فصل آینده به فکر برنامه‌هایمان باشیم باشیم تا بتوانیم موفق شویم.

 

/فارس