علی محمد شاعری: رسیدن به اهداف ورزشی و نشاط با تحرک همه جانبه !

همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث و هفته سلامت با همکاری اداره ورزش و جوانان نکا ،شورای اسلامی و دهیاری میانگاله در این روستا برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این همایش دکتر علی محمد شاعری نماینده محترم مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش ) گفت:برگزاری پیاده روی و همایش های خانوادگی باعث نشاط اجتماعی در جامعه می شود.

ایشان گفتند: زمانی می توانیم به اهداف ورزشی و نشاط دست پیدا کنیم که تحرک همه جانبه داشته باشیم و این فقط برگزاری همایش نیست در واقع برنامه ریزی ورزشی بایست داشته باشیم.

وی گفت: انشاالله در سالهای ۹۸ و ۹۷ سال خوبی در زمینه پروژه های ورزشی در شرق مازندران می باشد و پیش بینی کردیم بتوانیم در این دوسال ورزشگاههای نیمه کاره شهرستانهای نکا ، بهشهر و گلوگاه را به بهره برداری برسانیم.

شاعری در ادامه خاطر نشان کرد ؛ هدف ما حمایتی است و تلاش می کنیم در جهت حمایت از هیاتهای ورزشی و فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت پیشرفت آن مجموعه گام برداریم تا ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران خصوصآ جوانهای عزیز ، آنهایی که استعداد دارند شناسایی شوند تا با معرفی به مسابقات استانی ، کشوری و عرصه های بین المللی برای این مرز و بوم افتخار آفرینی کنند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اولویت ورزشی خود را در سال ۹۷ تجهیز و افزایش سرانه ورزشی عنوان کردند و افزودند تلاش می کنیم با فعالیت در تآمین اهدافمان در این بخش گام جدی جهت حمایت از ورزشکاران ،شکوفایی استعدادها و بستر سازی مناسب آنان را فراهم کنیم.