اعضای هیات فوتبال مازندران با خانواده شهید مدافع حرم محمد معافی دیدار کردند + تصاویر

رئیس هیات فوتبال استان مازندران و اعضای هیات با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد معافی، با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران به همراه سایر اعضای هیات با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد معافی، با خانواده این عزیز دیدار و گفتگو کرد.

صبح امروز پنج شنبه با هماهنگی مهدوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود مهندس بهروان رییس هیات فوتبال مازندران به اتفاق اعضای هیات و اشکان خورشیدی داور مطرح مازندرانی فوتبال کشور در منزل پدر شهید مدافع حرم محمد معافی در روستای برگه حاضر شدند.
در این جلسه مهندس بهروان با بیان اینکه تمام مردم ایران آسایش و امنیت امروز خود را مدیون شهدایی هستند که برای دفاع از حریم شیعه جنگیدند و خون پاک خود را فدای حفظ و سرافرازی آرمانها کردند گفت: هدف از این دیدارها پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت است و این کمترین کاری است که می توان در بزرگداشت مقام والای شهدا انجام داد.

رییس هیات فوتبال مازندران همچنین ضمن آرزوی توفیق الهی و اجر اخروی برای خانواده این شهید عزیز مدافع حرم، مجددا از مقاومت ها و رشادت های به نیکی یاد کرد و گفت: بنده و تمامی اعضای هیات فوتبال استان مازندران بر خود لازم می دانیم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جوانان شهید این مرز و بوم به دیدار عزیزانشان برویم و حتی در میادین ورزشی یادشان را گرامی بداریم ، همانطور که بارها اشکان خورشیدی داور خوب و مطرح ما تمثال شهدای مدافع حرم را در میادین ورزشی به نمایش در آورد که جای بسی تقدیر دارد به غیر از ایشان نیز بازیکنان مازندرانی شاغل در سطح حرفه ای فوتبال کشور مانند علی پور ، قربانی کریمی و غیره در کنار شادی های بعد از گلشان یاد شهدا را گرامی داشتند.

بعد از سخنان متولی فوتبال مازندران حاج عیسی معافی پدر شهید مدافع حرم به گوشه هایی از منش ، اخلاق و رفتار این شهید والامقام اشاره کردند و گفتند.
شهدایی مانند پسرم محمد اهداف مشخصی داشتند و آن تابعیت از ولایت فقیه ، پیروی از اسلام و حفاظت از نظام بوده است.
پدر شهید محمد معافی گفت: محمد در کنار پاسداری از نظام به مسایل دینی توجه خاصی داشت ، به نماز اول وقت اهمیت می داد ، نمازهای خود را در مساجد می خواند و علاقه زیادی به مراسم اعتکاف در ۱۳ رجب داشت.
حتی یک ساعت بعد از مراسم عقدش در روز ۱۳ رجب برای شرکت در مراسم اعتکاف به مسجد جامع رفت.

در پایان اعضای حاضر در این دیدار به اتفاق پدر شهید بر سر قبور شهدای روستای برگه و شهید مدافع حرم محمد معافی حاضر شدند و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.