حامد فلاح زاده:من نمیتوانم ۹۰ دقیقه وقت کشی کنم/پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است

من آمار خوبی از نظر تعداد بازی و بسته نگه داشتن دروازه دارم . امسال هم سال جام جهانی است و آقای کیروش در این سال ها نشان داده که کمتر از بازیکنان جدید به خصوص از لیگ برتر ایران استفاده می کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حامد فلاح زاده سنگربان مازندرانی تیم سایپا در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس و به تعویق انداختن قهرمانی سرخپوشان اظهار داشت :بازی خوبی بود . خداراشکر توانستیم با یک بازی حساب شده و از قبل برنامه ریزی شده پرسپولیس را شکست دهیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم .

وی ادامه داد: ما اهداف برنامه ریزی شده داشتیم که توانستیم در زمین پیاده کنیم و پیروز میدان شویم.

این سنگربان آملی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به وقت کشی اش گفت:اگر وقت کشی میکردم حتما داور به من کارت نشان میداد . در هرجای دنیایی وقتی تیمی شکست میخورد تماشاگرانش همه ی عوامل از جمله دروازه بان حریف متهم به وقت کشی میکنند ولی خودتان بهتر میدانید که من نمیتوانم ۹۰ دقیقه وقت کشی کنم و به هرحال تایم هایی توپ از بازی خارج میشود که من نمیتوانم دنبال توپ برای شروع بازی بروم.

فلاح زاده در پاسخ به این سوال که سایپا با روند خوبش چه عنوانی کسب می کند، اظهار کرد :امیدواریم با همین روند و پیروزی در بازی های پیش رو و همچنین با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

 

وی در خصوص جلب توجه سرمربی تیم ملی برای حضورش در ترکیب کی روش، اظهار داشت:من آمار خوبی از نظر تعداد بازی و بسته نگه داشتن دروازه دارم . امسال هم سال جام جهانی است و آقای کیروش در این سال ها نشان داده که کمتر از بازیکنان جدید به خصوص از لیگ برتر ایران استفاده می کند . به هرحال اگر شرایط دعوت به تیم ملی مهیا شود برای من افتخار بزرگی است که پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.