قنبرزاده: باشگاه نفت کاملا خصوصی است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه این باشگاه کاملا خصوصی بوده و شماره ثبت دارد، گفت: برای رفع ابهامات موجود طی امروز و فردا اساسنامه باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی ارسال می‌کنیم.   به گزارش “مازنداسپرت” و به نقل از خبرگزاری مهر ، مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوشنبه شب […]

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه این باشگاه کاملا خصوصی بوده و شماره ثبت دارد، گفت: برای رفع ابهامات موجود طی امروز و فردا اساسنامه باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی ارسال می‌کنیم.

 

به گزارش “مازنداسپرت” و به نقل از خبرگزاری مهر ، مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوشنبه شب برگزار شد که بر اساس این قرعه‌کشی تیم فوتبال نفت تهران در نخستین دیدارش در این رقابتها میهمان تراکتورسازی تبریز است. این بازی یادآور فینال پرحاشیه فصل لیگ چهاردهم است، دیداری که تساوی ۳ بر ۳ در آن، باعث محروم شدن این دو تیم از قهرمانی و رسیدن سپاهان به جام قهرمانی شد.

منصور قنبرزاده در مورد قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر و نخستین دیدار تیمش با تراکتورسازی در تبریز، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اتفاقات فصل گذشته تمام شد و به تاریخ پیوست و این بازی مربوط به فصل جدید است. درمجموع با قرعه خوبی روبرو شدیم خصوصا اینکه در گرمای هوا، به شهرهای جنوبی کشور نمی‌رویم تا برابر این تیم‌ها قرار بگیریم.

وی در مورد محل برگزاری دیدارهای نفت تهران در لیگ پانزدهم اظهارکرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، دیدارهای خود را در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین درمورد بازگشت تیم سایپا به تهران و تجمع تیم‌های پایتخت در لیگ پانزدهم، تاکید کرد: سایپا یکی از قطب‌های فوتبال کشور بود که قرار است دوباره در تهران بازی‌های خود را برگزار کند. در این شرایط بهتر است ورزشگاه‌های پایتخت بین تیم‌های تهرانی تقسیم شود. بطور مثال دیدارهای فصل پیشن پیکان در قلعه‌ حسن‌خان برگزار شد و شنیده‌ام اسلامشهر هم ورزشگاه خوبی دارد. اگه این دیدارها در چهارگوشه تهران انجام شود، به نفع فوتبال پایتخت و هواداران خواهد بود.

وی در خصوص تاثیر نامشخص بودن وضعیت چند تیم در فاصله ۱۶ روزه تا آغاز لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: قطعا این اتفاقات در کیفیت برگزاری لیگ پانزدهم تاثیر منفی می‌گذارد، تمام این موارد هم به تامین منابع مالی مربوط می‌شود که قطعا باید برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

قنبرزاده با اشاره به اینکه تیم نفت تهران تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ پانزدهم را خیلی زودتر از سایر تیم‌های دیگر لیگ برتری آغاز کرد، یادآور شد: با توجه به شروع به موقع تمرینات، شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان حضور موثر در برنامه‌های آماده‌سازی دارند.

وی در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی هم تصریح کرد: این بازیکن از نظر قرارداد و بحث مالی مشکل خاصی ندارد و تنها در برخی از بندهای قراردادش مسائلی وجود داشت که کمیته نقل و انتقالات باشگاه در حال رفع این موضوع هستند. در مجموع بازهم تاکید می‌کنم این بازیکن برای همراهی نفت تهران مشکل خاصی ندارد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این پرسش که با شرایط موجود بازهم می‌توان این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ پانزدهم دانست؟، اظهار کرد: هدف اکثر تیم‌ها از حضور در لیگ رسیدن به قهرمانی یا رده‌های بالای جدول است. به عقیده من امسال و با توجه به وضعیت تیم‌ها، سال سختی باشد و نباید به این زودی و پیش از آغاز لیگ، در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا صحبت کرد.

وی در مورد اظهارنظر رئیس سازمان خصوصی‌سازی که گفته است «نفت تهران در مظان دولتی بودن است»، اینگونه واکنش نشان داد: باشگاه نفت کاملا خصوصی بوده زیرا شماره ثبت دارد و درچارچوب موارد قانونی به ثبت شرکت‌ها رسیده است. مدارک باشگاه نفت به AFC هم ارسال شده که با تائید آنها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتیم. همچنین اساسنامه باشگاه نفت همانند اساسنامه تیم‌هایی است که زیر مجموعه وزارت صنایع هستند.

قنبرزاده در پایان در مورد اساسنامه این باشگاه که هنوز به سازمان خصوصی‌سازی ارسال نشده است، گفت: سازمان خصوصی‌سازی درخواست رسمی برای دریافت اساسنامه باشگاه نفت تهران ارائه نکرده است اما پس از این صحبت‌ها، طی امروز و فردا اساسنامه باشگاه را برای آنها ارسال می‌کنیم تا با مطالعه آن ابهامات موجود این سازمان هم برطرف شود. به نظرم پیش از درخواست اساسنامه باشگاه و خواندن آن، اظهار نظر در مورد وضعیت باشگاه صحیح نیست.

 

منبع:ورزش۳