ته وز: در فرم خیلی خوبی قرار دارم

کارلوس ته‌وز، مهاجم بوکاجونیورز عنوان کرد که هنوز در بهترین فرم خود قرار دارد.   به گزارش “مازنداسپرت“، مهاجم آرژانتینی که به تازگی به آرژانتین بازگشته، در تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس توپ زده است. در حالی که آپاچی از اتلتیکومادرید پیشنهاد داشت، به بوینس آیرس بازگشت تا برای تیم دوران نوجوانی اش، بوکا […]

کارلوس ته‌وز، مهاجم بوکاجونیورز عنوان کرد که هنوز در بهترین فرم خود قرار دارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مهاجم آرژانتینی که به تازگی به آرژانتین بازگشته، در تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس توپ زده است. در حالی که آپاچی از اتلتیکومادرید پیشنهاد داشت، به بوینس آیرس بازگشت تا برای تیم دوران نوجوانی اش، بوکا جونیورز توپ بزند.حال او مدعی شد که کاملا آماده است و در بهترین فرمش قرار دارد.

او گفت:” وقتی بوکا را ترک کردم، ۲۰ ساله بودم. حالا ۳۱ ساله هستم. بزرگتر شده ام و با تجربه تر. باید الگوی بازیکنان جوان تر باشم. من با بهترین فرمم به باشگاه بازگشته ام. یک سال بود که به بازگشت به اینجا فکر می‌کردم. از دیگو سیمئونه خیلی ممنونم که خواهان جذب من بود ولی من بوکا را انتخاب کرده ام، خانه ام. می‌خواهم بیشتر با هم تیمی هایم تمرین کنم و به آنها نشان دهم که در فرم خوبی قرار دارم.”

 

منبع:ورزش۳