نتایج خوب اردوگاه ارتش در لیگ برتر کانوپولو/در کمین سومی

در ششمین هفته از لیگ برتر کانوپولو باز هم توان والای نوشهری های تیم اردوگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد که فقط یک باخت داشتند و به رده چهارم جدول رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قطب کانوپولوی مازندران هم استانی خود تیم بازرگانی محمد نژاد بابلسر را ۷ به ۲ برد، ۲ به ۲ با تیم قدرتمند کشاورز اردبیل مساوی کرد و ۷ به ۴ هم کرمانشاه را شکست داد اما به تیم مقاومت تهران ۵ به ۳ باخت. قابل پیش بینی است که در ادامه مسابقات که بعد از تعطیلات نوروزی برگزار می شود تیم اردوگاه ارتش شانس رسیدن روی سکو را داشته باشد.

این تیم با ترکیب محمد یزدانی، محمد جمشیدیان، آرش آقاجانی، آرمان قمی، حسین سلحشور، سجاد سلحشور، محمد مینایی، احسان بذر افشان، پویان غفاری، دانیال خسروی و محمد رضا خزایی و هدایت مصطفی حق جو که بازیکن-مربی تیم است هر هفته لیگ بهتر ظاهر می شود و دیگر رقیبی آسان برای تیم های پیش رو نیست و برد را به دفعات تجربه کرده است.

طوفان آقاجانی ملی پوش اسبق تیم ملی کانوپولو هم این هفته برای نوشهری ها بازی کرد و دوباره به کمک تیم های استان آمد.

آسودگی خاطر و پیشرفت نفرات تیم به واسطه تدابیری است که مسئولان اردوگاه ارتش اندیشیده اند و در حال حاضر پنج اصلی تیم سرباز همین مجموعه هستند که باید قدردانی کرد از امیر جمشید فولادی رئیس ‌تربیت بدنی‌ اجا و سرهنگ سهرابی منش فرمانده اردوگاه رسولی نوشهر که جوانان لایق و شایسته و خوش آتیه قایقرانی را زیر پوشش خود گرفته و اجازه دادند علاوه بر گذران خدمت مقدس سربازی به ورزش قهرمانی خود ادامه دهند.

امیدواریم تیم اردوگاه ارتش با کسب دستکم عنوان سومی از زحمات و التفات این بزرگان تشکر نماید.