خستگی و بدشانسی ؛ توجیه سرمربی خونه به خونه بابت توقف برابر آلومینیوم اراک

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران که تیمش در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک در خانه متوقف شد ، گفت : احساس می کنم که بازیکنانم بابت بازی ۱۲۰ دقیقه ای مهم جام حذفی برابر استقلال خوزستان همچنان خسته بودند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و آلومینیوم اراک درتنها دیدار باقی مانده از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد و تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل پایان یافت.
‘ دراگان اسکوچیچ ‘ چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : البته خستگیی بازیکنانم تنها دلیل نتیجه نگرفتن در این بازی نبود، و معتقدم که ما در این بازی خوش شانس هم نبودیم.
وی با انگیزه بازی کردن تیم اراکی را هم دلیل دیگری بر متوقف شدن تیمش دانست و گفت : در بازی هایی که در بابل میزبان حریفان هستیم ، متاسفانه آنها سعی می کنند وقت بازی را بی جهت تلف کنند و از این بابت خیلی متاسفم که حریفان ما به جای رقابت جدی برابر ما به دنبال وقت کشی هستند.
اسکوچیچ افزود : تیم اراک در بازی امروز از دقیقه یک بازی تا زمانی که داور سوت پایان مسابقه را بزند، به دنبال گرفتن وقت بازی و از جریان انداختن مسابقه بود و این وضعیت خوبی نیست که در فوتبال لیگ دسته یک ایران رواج پیدا کند.
وی در پایان گفت : بازیکنانم تلاش خودشان را انجام دادن و ما راه درازی در پیش داریم و به آینده خیلی امیدواریم.
** برای تساوی به بابل نیامدیم
سرمربی تیم آلومینیوم اراک هم پس از این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این که گفته می شود ما برای تساوی و یک امتیاز برابر خونه به خونه به بابل آمدیم ، بی انصافی است . هدف ما کسب ۳ امتیاز برابر این تیم بوده و بچه های ما در این بازی حتی نشان دادند که توانایی شکست این تیم را درخانه اش دارند.
حامد بصیری افزود : دو تیم بازی خیلی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و به نظر من تماشاچیانی که امروز نظاره گر مسابقه دو تیم بودند ، لذت بردند.
وی ادامه داد : ما چند موقعیت خوب داشتم که توپ ما دو بار به تیرک دروازه تیم خوبه به خونه برخورد کرد و موقعیت تک به تک هم نصیب مهاجمان تیم ما شده بود و این نشان می دهد که ما برای مساوی گرفتن از تیم حریف نیامده بودیم.
بصیری گفت : ما به دنبال جایگاه بهتر در جدول هستیم تا با وضعیت خوبی لیگ را به پایان بریم و با برنامه ریزی و حمایت بیشتری برای فصل بعد با قدرت وارد میدان شویم.
خونه به خونه مازندران با کسب یک امتیازی این بازی خانگی ۵۰ امتیازی شد و در رده دوم و تیم آلومینیوم اراک هم با ۳۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول هجده تیمی این مسابقات قرار گرفت.