برگزاري اختتاميه ليگ دوچرخه‌سواري مازندران

دبير هيأت دوچرخه‌سواري مازندران از برگزاري اختتاميه ليگ دوچرخه‌سواري مازندران خبر داد و گفت: اين مسابقات با هدف نكوداشت مرحوم عليجان تنكابني ( پدر دوچرخه‌سواري مازندران) و شهداي مدافع حرم مازندران برگزار مي‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگویی در شهرستان نکا  از برگزاری اختتامیه لیگ دوچرخه‌سواری مازندران خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با هدف نکوداشت مرحوم علیجان تنکابنی ( پدر دوچرخه‌سواری مازندران) و شهدای مدافع حرم مازندران برگزار می‌شود.

وی در مورد زمان و مکان این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نور و روز جمعه ۲۵ اسفند ماه در سالن پیامبر اعظم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار می‌شود.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران افزود: دوازدهمین دوره لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های مازندران در هفت مرحله برگزار شد و سه مرحله آن به صورت استقامت جاده‌ ۱۰۰ کیلومتر در شهرستان‌های نکا، ساری، میاندرود و رامسر برگزار شد و قهرمانان نامی استقامت مازندران معرفی شدند.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران بیان کرد: امین پورنجف مقام اول انفرادی، مرتضی رضوانی مقام دوم استقامت انفرادی و صادق رزقی مقام سوم استقامت انفرادی را در این مسابقات کسب کردند.

کریمی با اعلام اینکه، مسابقات رشته ۲۰۰ متر سرعت و ۱۰۰۰ متر سرعت، هم به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری بابل برگزار شد، افزود: برترین‌های رشته ۲۰۰ متر سرعت مازندران، رضا جبرئیلی از ساری با زمان ۱۲٫۳۱، مسعود صالحی از بابلسر با زمان ۱۲٫۶۱، مرتضی رضوانی از متل قو با زمان ۱۳٫۰۷، محسن عبادیان از بابلسر با زمان ۱۳٫۲۶، مهدی یخکشی از بهشهر با زمان ۱۳٫۳۷ و محراب خدایار از بابلسر با زمان ۱۳٫۴۰ معرفی شدند.

وی اظهار کرد: در رشته ۱۰۰۰ متر سرعت مازندران هم، رضا جبرئیلی از ساری با زمان ۱٫۰۹٫۳، مرتضی رضوانی از متل قو با زمان ۱٫۱۲٫۵۸، امین پورنجف از بهشهر با زمان ۱٫۱۵٫۱۲، صادق رزقی از ساری با زمان ۱٫۱۶٫۸۴، کمیل خاکسار از ساری با زمان ۱٫۱۷٫۴۰ و علیرضا برارپور از متل قو با زمان ۱٫۱۸٫۷۳ به عنوان برترین‌های این رشته معرفی شدند.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران اظهار کرد: کمیل بهزادی، بهنام یاحقی، حسین خدادادی، ابراهیم صادق و پیمان صادقی به عنوان داوران این دوره از مسابقات فعالیت داشتند.

کریمی افزود: مسؤولیت برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری استان مازندران با ابراهیم صادقی بود.

* برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری منطقه‌ای و کشوری

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران هم با اعلام اینکه دوازدهمین دوره لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های مازندران در هفت مرحله در سطح بسیار بالا و خوبی برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی در شهرستان‌های مختلف مازندران برگزار شد.

سید احمد میری‌قلعه‌سری در گفت‌وگویی در شهرستان نکا اظهار کرد: تلاش برای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری در بین آحاد مردم از برنامه‌های مهم ما برای توسعه این ورزش و نهادینه کردن آن در بین مردم است.

وی افزود: در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده، مرحله نخست دوازدهمین دوره لیگ دوچرخه‌سواری باشگاههای مازندران از میاندرود و به میزبانی هیات دوچرخه سواری این شهرستان برگزار شد و دوچرخه‌سواران شرکت کننده در این مسابقه در رشته استقامت جاده مسافت حدود ۸۰ کیلومتری را رکاب زدند و جمعه ۲۵ اسفندماه در روزهای پایانی سال اختتامیه این مسابقات در شهرستان نور با حضور خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری مازندران برگزار می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: تلاش برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری منطقه‌ای و کشوری از برنامه‌‌های مهم ما در هیأت دوچرخه‌سواری مازندران است.

به گزارش فارس، هیأت دوچرخه‌سواری مازندران در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم، برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی مختلفی را در مناسبت‌های مختلف اجرایی کرده است.

برگزاری مسابقات قهرمانی استانی کوهستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران، اداره ورزش و جوانان نکا، هیأت دوچرخه ‌سواری نکا، برگزاری دوازدهمین دوره لیگ دوچرخه‌‌سواری باشگاه‌های مازندران، برگزاری اولین دوره مسابقات دانهیل شهرستان بهشهر بزرگداشت سردار شهید علی ییلاقی‌اشرفی و برگزاری دوره‌های آموزشی و فنی از برنامه‌های ورزشی مهم این هیأت بوده است.

اعزام کاروان دوچرخه‌سواری مازندران به مشهد مقدس و کربلای معلا و برنامه‌های فرهنگی در کنار توجه به امور ورزشی، از جمله فعالیت‌های مهم فرهنگی این هیأت در سال جاری بوده است./فارس