دیدار خونه‌به‌خونه و آلومینیوم از شبکه تبرستان پخش می‌شود

اگر تیم خونه‌به‌خونه مازندران بتواند در بازی امروز آلومینیوم اراک را شکست دهد در فاصله یک امتیازی با نفت مسجدسلیمان صدرنشین قرار می‌گیرد و بخت این تیم برای صعود به لیگ برتر بیشتر خواهد شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز ( چهارشنبه) تیم خونه‌به‌خونه مازندران در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک است.

نتایج اخیر خونه به خونه مازندران در لیگ دسته یک و صعود این تیم به فینال جام حذفی سر و صدای زیادی در فوتبال کشور به راه انداخته است و بازی  با برنامه و سنجیده این تیم کار را برای حریفان سخت کرده است.

 از زمانی که اسکوچیچ سکان هدایت تیم خونه‌به‌خونه را بر عهده گرفت شکستی متحمل نشده و در بازی‌های خانگی نیز یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ یک به شمار می‌رود.

اگر تیم خونه‌به‌خونه مازندران بتواند در بازی امروز، آلومینیوم اراک را شکست دهد در فاصله یک امتیازی با نفت مسجدسلیمان صدرنشین قرار می‌گیرد و بخت این تیم برای صعود به لیگ برتر بیشتر خواهد شد.

به گزارش فارس، بازی امروز دو تیم خونه‌به‌خونه مازندران و آلومینیوم اراک از شبکه‌های تبرستان و ورزش به صورت مستقیم پخش می‌شود.