بازگشت سرمربی ،خبری خوش برای ساروی ها/ تقی پور : برای حفظ آبروی شهرم برگشتم !

بعد از اینکه دیروز با خبر شدیم ” ابراهیم تقی پور ” سرمربی تیم فوتبال صنعت (جوان) ساری از ادامه همکاری با این تیم استعفا داده است و خبری هم در این خصوص با عنوان (( هر دم از اين باغ (جوان) بري ميرسد/تقی پور هم از نشستن بر روی نیمکت صنعت جوان شده استعفا […]

2323بعد از اینکه دیروز با خبر شدیم ” ابراهیم تقی پور ” سرمربی تیم فوتبال صنعت (جوان) ساری از ادامه همکاری با این تیم استعفا داده است و خبری هم در این خصوص با عنوان (( هر دم از اين باغ (جوان) بري ميرسد/تقی پور هم از نشستن بر روی نیمکت صنعت جوان شده استعفا داد !؟ )) بر روی خروجی سایت قرار گرفت ، ظهر امروز جمعی از دوستان سرمربی و همچنین با صحبت های رضا بحرگرد سرپرست این تیم ، ابراهیم تقی پور بر سر تمرین این تیم حاضر شد .

 

ابراهیم تقی پور که سابقه حضوردر تیم های بزرگی چون پرسپولیس، ذوب‌آهن و استقلال و همچنین سابقه پوشیدن پيراهن تیم ملی فوتبال کشور را دارد و همچنین در اولین تجربیات مربیگریش در تیم فوتبال استقلال ساری خاطرات خوبی را در دل هوادارن ساروی جای داد و تیم در حال سقوط استقلال را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نجات داد و این تیم را در لیگ دو حفظ کرد، بعد از آن به لیگ برتر رفت و به عنوان کمک اول لوکا بوناچیچ در تیم بزرگ ذوب آهن اصفهان حضور پیدا کرد و حتی در چند دیدار سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را نیز داشت ، حالا در ساری دلخور است و از مسئولین این شهر گلایه های زیادی دارد .

 

بعد از تمرین عصر امروز تیم فوتبال صنعت ( جوان ) ساری ، ابراهیم تقی پور با حضور در دفتر مازند اسپرت در خصوص علل استعفای ناگهانی خود به خبرنگار ما گفت : متاسفانه بعضی از دوستان تمایل ندارند که بنده در این شهر به فعالیت بپردازم و یکسره در کار ما سنگ اندازی میکنند .

 

وی ادامه داد : سنگ اندازی این دوستان فقط برای بنده نیست ، آنها بارها ثابت کردند که برایشان شهر ساری مهم نیست و فقط برای بزرگ کردن خودشان کار میکنند . اینها همان کسانی هستند سالهای گذشته هم آمار تیم صنعت ساری را به تیم های رغیب میداند و تیم شهر خودشان را به غریبه ها میفروختند .

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه افزود : روز گذشته بر سر تمرین تیم حاضر شدم اما تدارکاتی که قبل از بنده هم در این تیم حضور داشت به نوعی از آوردن امکانات تمرینی سر باز زد و متاسفانه امکانات اوليه لازم برای تمرین وجود نداشت و این درحالی بود که ما ۴۸ ساعت بعد باید در لیگ اولین دیدارمان را برگزار میکردیم و بنده هم شدیدا به داشتن این امکانات نیاز داشتم ولی متاسفانه حرف ها و کارهای بعضی از دوستان برای خراب کردن بنده به گونه ای بود که باعث شد از این موضوع دلحور شوم .

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور ضمن نارضایتی از مسئولین ورزش ساری عنوان کرد : در شهری که مسئولینش بنده را نخواهند بهتر است که بنده هم در این شهر مربیگری نکنم .مسئولین ورزش ساری به جای حمایت از بنده و تیم شهر در جاهای مختلف از اشخاص دیگری حمایت میکنند .

 

تقی پور در پایان گفت : فقط برای حفظ آبروی تیم شهرم  برگشتم تا در آستانه شروع لیگ تیم را جمع و جور کنم ، اما به مسئولین باشگاه هم اعلام کرده ام که به فکر سرمربی جدید برای خودشان باشند .

 

 به گزارش مازند اسپرت ؛ در حالی که قرار بود چهارشنبه ( ۸ مهر ) رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز شود ، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به هیات های فوتبال اعلام کرد که این دیدار ها با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد .

 

همچنین در خصوص اعضای کادر فنی تیم فوتبال صنعت ساری حضور عزت نوروزی به عنوان مربی گلرها ، امید اصغر زاده و شیر علی فولادیان به عنوان کمک از سوی ابراهیم تقی پور معرفی شدند .