صنیعی فر :امروز نیازمند حمایت همه جانبه هواداران و پیشکسوتان نساجی هستیم !

مالک باشگاه نساجی مازندران معتقد است تغییر و تحول اخیر در کادرفنی برای حفظ اعتبار فوتبال قائم شهر و قرار گرفتن تیمش در مسیر موفقیت است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهندس فرهاد صنیعی فر با بیان این جمله افزود: در بحث فنی و در دوران مربیگری داود مهابادی معتقدم اسیر اشتباهات داوری و بدشانسی شدیم اما این تغییرات اجتناب ناپذیر است کمااینکه گاهی گریبان مربیان بزرگ جهان را هم می گیرد.
وی ادامه داد: به طور مثال می توان به کارلو آنجلوتی اشاره کرد که با دنیایی افتخار در این فصل در بایرن مونیخ موفق نبود و باشگاه مجبور به تغییر او و استفاده از یوپ هاینکس شد. البته از این دست نمونه ها در فوتبال خودمان هم فراوان است و تصمیم جدید چیزی از ارزش های داود مهابادی مربی با اخلاق کشورمان کم نمی کند.ضمن آن که باید از مربیان قبلی و پیشکسوتان نساجی همچون حسین مسگر ساروی، نادر دست نشان، محمود فکری و … هم قدردانی کنم که زحمات زیادی کشیده و از ما حمایت می کنند.
مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران خاطرنشان کرد: جواد نکونام یکی از اسطوره های فوتبال ایران است که نظیر او در فوتبال ایران انگشت شمار هستند.فوتبالش را خیلی دوست داشتم و خوشحالیم که از این چهره بین المللی فوتبال کشورمان در تیم ریشه دار و پرطرفدار نساجی مازندران بهره می بریم. انشالله با استفاده از تجارب ارزنده نکونام به هدف برسیم.
مهندس فرهاد صنیعی فر با اشاره به برخی شیطنت های اخیر علیه مدیرعامل نساجی مازندران یادآور شد: از تمام مدیرانی که در سال های اخیر در تیم نساجی فعالیت کرده اند شناخت کامل دارم و کارنامه آنها را مطالعه کرده ام. باید تاکید کنم علی امیری با شناخت کامل برای مدیرعاملی نساجی انتخاب شده و مورد تایید و وثوق من است. هر دو در مقطع کنونی جواد نکونام را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفتیم. انتخابی که مورد استقبال شدید هواداران نساجی هم قرار گرفته و پالس های مثبتی بابت گزینش جواد نکونام از قائم شهر و مازندران دریافت کرده ام.
مهندس فرهاد صنیعی فر در پایان گفت: امروز نیازمند حمایت همه جانبه هواداران پرشور و با معرفت نساجی و پیشکسوتان باشگاه هستیم و امیدوارم در بازی های باقی مانده با جان و دل از تیم حمایت کنند تا به همت کادرفنی جدید و بازیکنان ارزشمندی که در اختیار داریم آرزوی چندین ساله مردم خوب و خونگرم قائم شهر را محقق کنیم.