خناری‌نژاد: نمی‌توانم در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک شرکت کنم !

مشاور امور قهرمانان فدراسیون و کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک گفت: به خاطر آسیب‌دیدگی و مصدومیتی که دارم قطعا مسابقات جام جهانی را از دست خواهم داد ولی تمام سعی و تلاشم حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی است تا شایستگی خود را در این رقابت‌ها به حریفان نشان دهم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی خناری‌نژاد امروز در گفت‌وگویی، با اشاره به حضور ژیمناست‌های خوب و برتر مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی، اظهار کرد: در حال حاضر در تیم ملی نوجوانان سه ژیمناست، تیم ملی جوانان دو ژیمناست و تیم ملی بزرگسالان نیز چهار ژیمناست از مازندران حضور دارند که به‌نوعی اسکلت تیم ملی ژیمناستیک را ورزشکاران مازندرانی شکل می‌دهند.

وی  با بیان اینکه به خاطر حضور چندین ساله در تیم ملی، ارتباط و رابطه بسیار خوبی با مسؤولان فدراسیون ژیمناستیک دارم، اظهار کرد: شناختی که مسؤولان فدراسیون نسبت به بنده داشتند موجب شد تا طی حکمی مرا به‌عنوان مشاور امور قهرمانان در فدراسیون منصوب کنند.

مشاور امور قهرمانان فدراسیون و کاپیتان تصریح کرد: این حکم وظیفه مرا دشوار و سنگین‌تر می‌کند و قهرمانان ژیمناستیک انتظار دارند تا مشکلات و توقعات شان را به فدراسیون انتقال دهم.

این قهرمان با اشاره به اینکه در سه دوره از بازی‌های آسیایی که در ترکیب تیم ملی بودم در دو دوره موفق شدم تا فینال صعود کنم، افزود: در این زمینه افتخاراتی برای کشور و استانم مازندران نیز کسب کردم.

وی ادامه داد: به خاطر آسیب‌دیدگی و مصدومیتی که دارم قطعا مسابقات جام جهانی را از دست خواهم داد ولی تمام سعی و تلاشم حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی است تا شایستگی خود را در این رقابت‌ها به حریفان نشان دهم.

مشاور امور قهرمانان ژیمناستیک کشورمان با بیان اینکه نیمی از افتخارات ورزش کشور بر دوش ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی است، گفت: مسؤولان وزارت و فدراسیون‌ها باید نگاه ویژه به ورزشکاران مازندرانی داشته باشند./فارس