مهابادی: از طریق رسانه‌ها متوجه شدم دیگر سرمربی نساجی نیستم !

سرمربی سابق تیم نساجی مازندران گفت: روز گذشته مدیران نساجی صحبت تلویحی با من کردند اما امروز در سایت ها خواندم که از این تیم کنار گذاشته شده‌ام.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسئولان باشگاه نساجی در اقدامی عجیب امروز داود مهابادی را که در نیم فصل دوم جایگزین مهدی پاشازاده کرده بودند را هم از این تیم کنار گذاشتند تا به زودی سومین مربی این فصل خود را هم انتخاب نمایند.

داود مهابادی در گفتگویی در این رابطه اظهار داشت: روز گذشته از طرف باشگاه صحبت تلویحی با من داشتند و گفتند که باید هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد و در خصوص آینده کاری ما تصمیم گیری کند. اما امروز از طریق سایت ها متوجه شدم که خروجی هیات مدیره این بود که من دیگر سرمربی نساجی نباشم.

وی در این خصوص چنین توضیح داد: در مدت زمان حضورم در نساجی حتی از نظر آماری هم عملکردم خوب بود. ما همان اندازه امتیاز گرفتیم که تیم های نفت مسجد سلیمان و بادران امتیاز گرفتند. از حریفان مستقیم عقب نیفتادیم و فرصت خوبی داشتیم که در هفته های پیش رو فاصله مان را تا بالای جدول از بین ببریم. تیم مشکلاتی داشت که به مرور در حال رفع شدن بود و هفته به هفته شرایط بهتر می شد.

سرمربی سابق نساجی در ادامه بیان داشت: نمی خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم. از آقای صنیعی فر مالک باشگاه، همکارانم در کادر فنی و بازیکنان تیم که در این مدت شاهد زحمات شان بودم تشکر می کنم و برای تیم نساجی هم آرزوی موفقیت می کنم. /مهر