اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زمین ورزشی شهدای ۷ تیر بابل

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه این شهرستان فاقد سالن ورزشی مناسب است، گفت: احداث ورزشگاه جدید در بابل لازم و ضروری است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر توسعه سرانه فضای ورزشی بابل، تکمیل پروژه‌های ورزشی و سالن‌های نیمه‌کاره این شهرستان تاکید کرد.

 وی با تجلیل از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به رفع موانع ورزشی شهرستان بابل افزود: ورزش از جمله اموری است که از علایق جوانان هم فراتر رفته است و به موازاتی که به ساخت مساجد در شهرستان و استان توجه می‌شود باید نسبت به ساخت سالن‌های ورزشی هم اقدام شود.

 امام جمعه بابل با اشاره به اینکه ورزش سلامت جوانان را بیمه و از انحرافات اجتماعی جلوگیری می‌کند، بیان کرد: ساخت‌وساز سالن‌های ورزشی به ویژه سالن ورزشی برای بانوان در بابل ضروری است و باید نسبت به انجام این امر اهتمام شود.

این مسؤول تصریح کرد: به عینه شاهد هستیم زمانی که بازی خونه به خونه انجام می‌شود شهر دگرگون شده و هجمه‌های اجتماعی نیز در زمان مسابقات این تیم کاهش می‌یابد و بنا به گفته نیروی انتظامی در زمان مسابقات سالم‌ترین وضعیت در سطح شهرستان حاکم است.

 روحانی با اشاره به اینکه بابل فاقد آمایش ورزشی است، بیان کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش بابل ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل فاقد سالن ورزشی مناسب است، افزود: احداث ورزشگاه جدید در بابل لازم و ضروری است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه نیاز هست نسبت به بازسازی و رفع نواقص صندلی زمین ورزشی هفت تیر بابل اقدام شود، بیان کرد: زمین ورزشی شهدای هفت تیر کاربری ورزشی دارد و مختص به جوانان است و نباید از این زمین در امور دیگر استفاده شود.

 روحانی در پایان گفت: در صورت ساخت ورزشگاه جدید، اگر زمین ورزشی هفت تیر را برای ساخت مصلی در اختیار بنده قرار دهند قبول نمی‌کنم چراکه  این زمین متعلق به جوانان بابل است و با روح  و خون مردم عجین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد: اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زمین ورزشی شهدای ۷ تیر بابل

حبیب حسین‌زادگان عصر امروز در نشست مشترک با امام جمعه بابل اظهار کرد: بابل در طراز شهرهای بزرگ از نظر ورزشی توسعه نیافته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل استادیوم ورزشی مناسب در طراز مسابقات لیگ یک ندارد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران از ساخت ورزشگاه جدید در بابل حمایت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زمین ورزشی شهدای هفت تیر بابل خبر داد و افزود: بعد از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جدید،کار بازسازی زمین ورزشی هفت تیر آغاز می‌شود.

 این مسؤول بیان کرد: رویکرد سازمان ورزش و جوانان مازندران حمایت از دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران است.

حسین‌زادگان توجه به ورزش‌های همگانی را از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان برشمرد و تصریح کرد: درصدد هستیم تا ورزش‌های همگانی را همانند با ورزش‌های قهرمانی بسط و توسعه دهیم.

 وی بیان کرد: در سال ۹۳ حدود هشت تشکل مردمی و سازمان‌های مرم‌نهاد با سازمان ورزش همکاری می‌کردند که در حال حاضر به ۸۶ سازمان افزایش یافت.

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در سال ۹۷ هیچ پروژه نیمه‌کاره در بابل نخواهیم داشت و تسهیلات کم‌بهره برای ساخت سالن‌های ورزشی جدید در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.