رحمان رضایی: بحث مالی باشگاه هنوز حل نشده است !

سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز گفت: با توجه به اینکه در نیم فصل شش بازیکن اصلی خود را ازدست دادیم در بازی مقابل ماشین سازی از ۴ بازیکن جوانان برق استفاده کردیم .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رحمان رضایی در گفت‌وگویی، در رابطه با پیروزی یک بر صفر روز گذشته برق جدید شیراز مقابل ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، گفت: بازی خوبی بود با توجه به اینکه شرایط جوی در این بازی نامساعد بود اما خدا را شاکرم که در دومین بازی که روی نیمکت برق جدید به عنوان سرمربی حضور داشتم توانستم سه امتیاز خارج از خانه را به دست بیاوریم.

وی در ادامه گفت:  ماشین‌سازی یکی از تیم‌های خوب لیگ است که فیزیکی و درگیر شونده بازی می کند.ماشین‌سازی در این بازی بیشتر سعی کرد توپ را به کناره‌های زمین بیاورد و از کناره‌ها سانتر کند که بازیکنان ما به خوبی توانستند این تیم را مهار و کنترل و از عهده این کار برآیند.

سرمربی برق جدید شیراز، گفت: در این بازی ما سعی کردیم در مرحله اول گل نخوریم و در ضد حمله‌ها و بازی سرعتی و پاس‌کاری نزدیک کار خود را ادامه دهیم که به خوبی توانستیم این کار را انجام داده و خوشبختانه روی یک ضربه کاشته به گل رسیدیم.

رضایی افزود: همانطور که اطلاع دارید در نیم‌فصل اول ۶ بازیکن کلیدی خود را که یعنی ۶۰ درصد از تیم است از دست دادیم و بازیکن جدیدی هم باشگاه نتوانست جذب کند. روز گذشته ما از ۴ بازیکن جوانان برق استفاده کردیم که یکی از آنها برای بار اول بود که در لیگ بازی می‌کرد و ۳ نفر دیگر هم در طول فصل اصلاً فرصتی برای بازی  به دست نیاورده بودند.در همین جا، جا دارد از تمام بازیکنان جوانم تشکر و قدردانی کنم.

سرمربی برق جدید شیراز گفت: در این دو هفته‌ای که در تیم برق حضور دارم بیشترین کاری که انجام دادم سعی شد که بازیکنان را از لحاظ شرایط روحی آماده و اعتماد به نفس این بازیکنان را مجدداً برگردانم.

رضایی در پاسخ به سؤالی که آیا شرایط مالی باشگاه برطرف شده، گفت: خیر، هنوز هم بحث مالی وجود دارد و پرداختی به بازیکنان وجود ندارد اما خدا را شکر کادر فنی و بازیکنان جوان این تیم به خاطر عشق و علاقه‌ای که به مردم استان فارس به خصوص شهر شیراز دارند این موضوع را فعلاً تحمل کردند البته مسولان باشگاه قول دادند که هرچه زودتر این موضوع را حل کنند.

وی همچنین در مورد قضاوت این دیدار گفت: در کل داوری بد نبود اما داوری می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. در چندین صحنه بازیکنان ما را با آرنج دست بد جوری زدند که داور این دیدار به راحتی از کنار این موضوع گذشت یا در صحنه دیگر دروازه‌بان ما را زدند باز هم توجهی نشد. اگر حرفی می‌زنم مبنی بر دخالت در کار داوری نیست و باید کارشناسان داوری نسبت به این موارد نظر خود را بدهند اما در کل باید به داوری در لیگ دسته اول توجه بهتری صورت گیرد.