مشکل اجرایی در برگزاری جام کشتی شهید هاشمی‌نژاد نداریم/ مشکلات مالی داریم

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان مشکل اجرایی در برگزاری جام کشتی شهید هاشمی‌نژاد نداریم، گفت: معضل ما بحث مالی است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرشاد آذری امشب در جمع خبرنگاران بهشهر اظهار کرد: برگزاری جام شهید هاشمی‌نژاد فرصتی برای معرفی استعداد کشتی‌گیران است.

وی با بیان اینکه با درخواست‌های زیادی جهت حضور در  پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد مواجه هستیم، افزود: با وجود درخواست‌های زیاد از استان‌های مختلف برای حضور در این مسابقات  به‌دلیل نبود وقت، از پذیرش آنها معذور هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فراز و نشیب‌هایی به همراه دارد، بیان کرد: باوجود اینکه با محدودیت مالی برای برگزاری این جام مواجه هستیم اما انگیزه و قدرتمان برای برگزاری این جام کم نیست و بر این باوریم این پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد، جامی بدون خط و خش و متمایز نسبت به دوره‌های قبل است.

این مسؤول با بیان اینکه به‌دنبال خلاقیت هستیم، تصریح کرد: برگزاری این گونه مسابقات فرصتی برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ جوانان است.

آذری با تاکید براینکه به هیچ عنوان مشکل اجرایی نداریم، گفت: معضل اصلی ما بحث مالی است و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد همکاری و حمایت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و تمامی ورزش دوستان باشیم.

وی در پایان گفت: این جام دنیایی از مسؤولیت و تعهد را به همراه دارد و اگر مجموعه شهری پای کار بیایند پشتوانه قوی برای ورزش شهرستان و توسعه گردشگری هستند./فارس