تیرانداز مازندرانی در رقابت‌های جهانی به میدان می‌رود

رئیس هیئت تیراندازی مازندران از رقابت تیرانداز مازندرانی در مسابقات جهانی آذربایجان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ علی‌اکبر رجبی با اشاره رقابت تیراندازان اهداف پروازی در مسابقات جهانی آذربایجان اظهار کرد: رضا مصطفی‌پور به عنوان تیرانداز مازندرانی در رشته تراپ دوبل مسابقات جهانی آذربایجان به میدان می‌رود. وی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی […]

رئیس هیئت تیراندازی مازندران از رقابت تیرانداز مازندرانی در مسابقات جهانی آذربایجان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی‌اکبر رجبی با اشاره رقابت تیراندازان اهداف پروازی در مسابقات جهانی آذربایجان اظهار کرد: رضا مصطفی‌پور به عنوان تیرانداز مازندرانی در رشته تراپ دوبل مسابقات جهانی آذربایجان به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی اهداف پروازی آذربایجان حکم کسب سهمیه ورودی المپیک ۲۰۱۶ ریو است،افزود: تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی کشورمان با ۱۰ تیرانداز زن و مرد مرداد ماه به کشور آذربایجان اعزام می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران با اشاره به آمادگی خوب تیم ملی تیراندازی برای حضور در این مسابقات تصریح کرد: در حال حاضر چهار تیرانداز زن و مرد مازندرانی برای آمادگی بیشتر در اردوی تیم ملی اهداف پروازی تهران حضور دارند.

رجبی در پایان افزود: برای رشد و توسعه ورزش تیراندازی در تفنگ و تپانچه بادی و همچنین تراپ مسابقات خوبی در سطح استان برگزار می‌شود.