مدیر عامل باشگاه مازند اسپرت از کار زیبا و تحسین برانگیزاین باشگاه برای حمایت ازخانواده های تنگ دست خبر داد

مدیر عامل باشگاه مازند اسپرت مازندران خبر داد : برای رفاه حال فوتبال دوستان نوجوان مازندرانی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان هزینه ای از آنها دریافت نمیکنیم . به گزارش مازند اسپرت، امید رضی مدیر عامل باشگاه مازندران طی گفتگویی درباره آخرین وضعیت این باشگاه تازه تاسیس بیان کرد: از ابتدای فصل […]

omidمدیر عامل باشگاه مازند اسپرت مازندران خبر داد : برای رفاه حال فوتبال دوستان نوجوان مازندرانی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان هزینه ای از آنها دریافت نمیکنیم .

به گزارش مازند اسپرت، امید رضی مدیر عامل باشگاه مازندران طی گفتگویی درباره آخرین وضعیت این باشگاه تازه تاسیس بیان کرد: از ابتدای فصل تابستان با ثبت باشگاه مازند اسپرت برای استارت کار در زمینه مدارس فوتبال شروع به فعالیت کرده ایم و خداروشکر با توجه به شناختی که مردم و خانواده ها از سایت مازند اسپرت داشتند، استقبال خوبی از افتتاح این باشگاه داشتند و به نوعی ما را سورپرایز کردند.

وی ادامه داد: بعد از پایان فصل تابستان و برای حضور در مسابقات لیگ استان از بازیکنان حاضر در مدارس فوتبال بهترین ها را برای حضور در باشگاه مازند اسپرت انتخاب کرده ایم تا با ادغام بازیکنان مدارس فوتبالی و باشگاهی تیمی خوب را برای سال اول در مسابقات لیگ استان شرکت دهیم.

مدیر عامل باشگاه مازند اسپرت ضمن تایید خبر آموزش رایگان بازیکنان باشگاهی در خصوص این ایده جدید گفت: برای رفاه حال بازیکنان رده پایه و اینکه بعضی از خانواده ها با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم میکنند، با تصمیم اعضای هیات مدیره، قرار بر این شد تا تمامی آموزش ها و امکانات این باشگاه به صورت رایگان در اختیار بازیکنان حاضر در این باشگاه قرار بگیرد و از همین تریبون از تمامی نونهالان، نوجوانان و جوانان مازندرانی ای که با مشکلات مالی مواجه هستند، برای حضور در باشگاه مازند اسپرت دعوت به عمل می آورم و اعلام میکنم که در این باشگاه به روی تمامی بازیکنان باز است و از حضور بازیکنان مستعد و علاقمند به فوتبال استقبال خواهیم کرد.

رضی افزود: باشگاه مازند اسپرت مازندران برای سال اول حضورش در لیگ استان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تیمداری خواهد کرد و برای حضور در این تیم هیچ هزینه ای از هیچ یک از بازیکنان دریافت نخواهد کرد تا بازیکنان با آرامش و آسایش کاملی فقط و فقط به موفقیت در تیم فکر کنند.

مدیر عامل باشگاه مازند اسپرت با بیان اینکه با برنامه وارد تیمداری و باشگاه داری شده است عنوان کرد: بی هدف و بی برنامه وارد این ماجرا نشده ایم و تصمیم داریم در آینده نزدیک در چند رشته محبوب ورزشی نیز تیمداری کنیم، ولی در حال حاضر اولویت اصلی ما موفقیت در رشته ورزشی فوتبال است و خداروشکر برای موفقیت در این رشته از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم. فراهم کردن زمین فوتبال اختصاصی و همچنین خوابگاه نزدیک این زمین کارهایی بود که برای رفاه حال بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.

رضی در پایان گفت: طرح آموزش رایگان و استقبال از کودکان (نونهالان – نوجوانان و جوانان) تنگ دست و بی سرپرست یکی از اهداف و برنامه های این باشگاه است و امیدواریم در ادامه راه با اجرای هدفمند برنامه های تنظیم شده و با رعایت اصول حرفه ای باشگاه داری و با مشاوره گرفتن از بزرگان فوتبالی استان مازندران، باشگاهی خوب و در شان فوتبال استان داشته باشیم.