لیگ برتر والیبال / هفته بیست و یکم / ساری ۲۱ – شمس

تیم های ساری ۲۱ و شمس در سومین دیدار این هفته از لیگ برتر در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان محمد وکیلی با پیروزی سه بر یک برابر حریف سه امتیاز ارزشمند به دست آوردند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ساری ۲۱ در ست نخست ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شمس شد تا امید خود را برای صعود به مرحله پلی آف از دست بدهد.

از سوی دیگر دو تیم شمس و هاوش گنبد همچنان به کسب سهمیه پلی آف امیدوار ماندند تا هفته پایانی دور مقدماتی یک سهمیه دیگر مرحله پلی آف را مشخص کند.

این مسابقه یک ساعت و ۵۵ دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت. کیوان عابدزاده و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و اسماعیل صباغ نیز نظارت بر آن را عهده دار بود.

تیم ساری ۲۱ این مسابقه را با ترکیب محمد غلامی، رامین خانی، علیرضا جلوه، جابر اسمعیل پور، حامد تاری وردی و محراب ملکی شروع کرد و محمد وکیلی نیز در ابتدای دیدار از ترکیب امیرحسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، مهرداد شیبانی، صابر کاظمی و بهنام ابراهیمی استفاده کرد.