در همایش بزرگ فرهنگی و تجلیل از مدال آوران جهانی و آسیایی نکایی چه گذشت !؟+ تصاویر

در آدینه ششم دی ماه ۹۶ و به مناسبت سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با همکاری ارزانکده رسولی میزبان مدیران شهرستانی ، حامیان ورزشی و مردم قهرمان پرور نکا در سالن بزرگ سردار طوسی نکا بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آدینه ششم دی ماه ۹۶ و به مناسبت سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با همکاری ارزانکده رسولی میزبان مدیران شهرستانی ، حامیان ورزشی و مردم قهرمان پرور نکا در سالن بزرگ سردار طوسی نکا بود.

مجتبی رضایی رییس اداره ورزش و جوانان نکا که مانند گذشته در برگزاری اولین المپیاد بزرگ ورزشی روستایی و المپیاد کارکنان دولت مبتکرانه مدیریت کرده بود اینبار و در سالروز سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی دست به کار جالبی زد.

رضایی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در همایش از فروشگاه برادران رسولی که حامی مالی برگزاری این مراسم بودند تشکر کردند.
رضایی در ادامه گفت: ورزش نکا رو به رشد است و در پایه کارهای اساسی و زیر بنایی شده است با حضور مدال آوران خوب نکایی و درخشان در پیکارهای جهانی ، آسیایی و بین المللی الگو برداری نونهالان و نوجوانان از آنان در سالهای بعد قهرمانان بیشتری در این سطح خواهیم داشت.
رییس اداره ورزش و جوانان نوید یک ورزشکار از شهرستان نکا در بازیهای پاراالمپیک ۲۰۲۰ را داد و افزود : اگر مشکلی برای این ورزشکار تا مسابقات پیش نیاید شرق مازندران اولین پارا المپیکی خودرا خواهد شناخت.

در ادامه مراسم که با حضور فرماندار و دیگر مدیران شهرستانی برگزار شد تجلیل از مدال آوران جهانی، بین المللی و آسیایی در سال ۹۶ و اهدای ۶۰ پکیج سبد کالا به شرکت کنندگان حاضر در این همایش به قید قرعه از نکات جالب این همایش بود.
جایزه ویژه سالروز سی و نهمین بهار آزادی یک دستگاه پراید بود که به همت حامی مالی این همایش، فروشگاه برادران رسولی به دو خوش شانس اهدا شد.

البته در این همایش فرهنگی و ورزشی برنامه هایی از جمله نمایش شاد با حضور بازیگران مطرح استانی و برگزاری موسیقی سنتی مازندرانی نیز قرار بود اجرا شود که با نظر ریاست اداره ورزش و جوانان نکا به دلیل شهادت شهید مدافع حرم محمد معافی که روز قبل در نکا تشییع شده بود از کنداکتور برنامه ها حذف شد.