کارت شناسایی جدیدی برای اصحاب رسانه صادر نخواهد شد/حضور با کارت سازمان لیگ و اداره کل ورزش و جوانان

مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران گفت : تمامی اصحاب رسانه دارای کارت رسمی سازمان لیگ و کارت اداره کل ورزش و جوانان می توانند شهرآورد مازندران را پوشش دهند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در خصوص نحوه اطلاع رسانی و پوشش خبری اصحاب رسانه در دیدار تیم های خونه به خونه و نساجی در شهرآورد مازندرانی لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت : با هماهنگی هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران صورت گرفته، کارت جدیدی برای این دیدار صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد : به دلیل اینکه ابتدای فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور تمامی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران و مجریان فعال فوتبالی شناسایی و به آنها کارت رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور تحویل داده شد، در این دیدار کارت شناسایی جدیدی صادر نخواهد شد و اصحاب محترم رسانه برای پوشش این دیدار می بایست با این کارت وارد استادیوم شوند.

رضی همچنین افزود : آندسته از افرادی که به هر نحوی موفق به دریافت آی دی کارت رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور از هیات فوتبال استان مازندران نشده بودند، می توانند با آیدی کارتی که ابتدای سال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران صادر شده بود، در این دیدار حضور یابند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد:شهرآورد شمال کشور در لیگ دسته اول فوتبال کشور بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر روز یکشنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه هفت تیر شهرستان بابل برگزار خواهد شد و امیدواریم هواداران پرشور و فهیم بابلی و قائمشهری نهایت لذت را از بازی تیم محبوبشان ببرند و با حمایت از تیم های محبوب خودشان و رعایت تمامی جوانب، روزی بیادماندنی را برای فوتبال مازندران رغم بزنند.