دوراستقامت رقابتهای لیگ دوچرخه سواری مازندران روز گذشته درشهرستان رامسر

رقابتهای لیگ دوچرخه سواری مازندران روز گذشته درشهرستان رامسر برگزار شد این مرحله به مسافت هشتاد کیلومتر از تله کابین رامسر به سمت انتهای کمربندی تنکابن وبلعکس به سمت سرلیماک رامسر برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید احمد میری ریاست دو چرخه سواری استان مازندران به خبرنگار ما در باره این مسابقات گفت :
دوازدهمین دوره لیگ استان مازندران گرامیداشت مرحوم علیجان تنکابنی در مرحله استقامت به میزبانی شهرستان رامسر و شهرستانهای اطراف برگزار شد ..
وی افزود : این مرحله از لیگ استان مازندران از تله کابین رامسر آغاز شد و در منطقه سرلیماک پایان یافت وظیفه خود می دانم که از همکاری شورای سرلیماک و شو رای شهر سادات شهر وکتالم ، نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، هلال احمر ، اداره ورزش وجوانان و هیات دوچرخه سواری شهرستان رامسر و سایر عواملی بالاخص مردم محل سرلیماک تقدیر و تشکر کنم .

میری درادامه عنوان کرد : این رویداد تابه حال در شهر های نکا ، بابلسر ، بابل ، میاندرود ، رامسر ، ساری و دور پایانی این مسابقه در بابل خواهد بود . که انشا الله در شهرستان بابل قهرمان بازیها مشخص میشود . رقابت قهرمانی میان تیمهای نیروی انتظامی استان مازندران ، هیات بهشهر و تله کابین رامسر خواهد بود .

اما احمد بهزادی ریس هیات دو چر خه سواری شهرستان رامسر نیز به خبرنگار ما گفت :
این مسابقه از تله کابین رامسر آغاز و به سمت انتهای کمربندی تنکابن و بلعکس و به سمت شورای اسلامی سر لیماک پایان یافت . که جوایز این مسابقات از سوی شورای اسلامی سر لیماک اهداشد .

وی افزود : ما چهار شرکت کننده از شهرستان رامسر در تیم تله کابین رامسر دا ر یم که امروز توانستیم عنوان اولی تیمی و انفرادی بزرگسالان به خود اختصاص دهیم البته نفر اول مسابقه آقای
مر تضی رضوانی از شهر سلمانشهر و شهرستان عباس آباد بودند که عضو تیم تله کابین رامسر می باشند . و البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد . ما می توانیم در کل لیگ نیز قهرمان شویم و به این مساله خیلی امیدو اریم .
بهزادی در پایان از حمایتهای تله کابین رامسر و کلیه عواملی که در برگزاری این مسابقه یار و یاور هیات دوچرخه سواری شهرستان رامسربالاخص شورای سرلیماک تقدیر و تشکر کرد .

اما محمد رضا صفا پور مسئول کمیته داوران فدارسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران و
سر داور این مسابقات به خبرنگار ما گفت :
امروز همه چیز مهیا یک میزبانی عالی از این رویداد مهم بود که الحمد الله همانطوری که مشاهده کردید مسابقه به خوبی به پایان رسید . مسا فت مسابقه هشتاد کلیومتر بود .که درروستا ومنطقه بسیار زیبا سرلیماک پایان یافت .
صفاپورافزود : دربخش انفرادی مرتضی رضوانی از تیم تله کابین رامسر ، مهدی یخ کشی از تیم هیات بهشهر و امین پور نجف از تیم هیات بهشهر اول تاسوم شدند و در بخش تیمی نیز در این مرحله تیم تله کابین رامسر اول شد .

صفاپور درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان درتهران نیز گفت :
ما سعی کردیم از توان بانوان رشته دوچرخه سواری استفاده بهینه و بهتری داششته باشیم به همین دلیل توانستیم با تشخیص فدارسیون این لیگ در شهرستان تهران برگزار کنیم .
باید به این نکته اشاره کنم که به دعوت فدارسیون خانم طاهره ابراهیم پور از شهرستان رامسر بعنوان داور دراین مسابقه حضور داشتند . و مورد تایید کمیته داوران قرار گرفتند .و بسیار عالی قضاوت کردند. و انشاالله از وجود ایشان بیشتر استفاده خواهیم کرد .
صفاپور در پایان نیز داوران این مسابقه را معرفی کرد : ابراهیم صادقی ،حسین خدادادی ، محمد بهزادی ، کمیل بهزادی ، صائب عسگریان ، احمد بهزادی ، سید جواد صفوی ، بهنام یا حقی ، مجتبی چینیان کمک داور ، محمد نصیریان کمک داور ، حسن عارفی کمک داور جعفر رنجبران ، طاهره ابراهیمی پور بودند . و الحمدالله مسابقه پرشور ومنظم برگزار شد . وی به این نکته اشاره کرد که رامسر پتانسیل میزبانی مسابقات لیگ برتردوچرخه سواری کشور را نیز دارد و انشاالله با کمک مسئولین امر روز به روز شاهد پیشرفت این شهرستان خواهیم بود .
گلدشتی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نیز به خبرنگار ما گفت : سیا ست من از ابتدا حضورم دراداره ورزش پذیرفتن میزبانی مسابقات مختلف بود . و کلیه هیات ها به این امر نیز تشویق کردیم و درراستای همین سیاست باهمکاری هیات دوچرخه سواری شهرستان رامسر میزبانی مرحله استقامت لیگ برتر استان را درروز جمعه بیست و نهم دی ماه برعهده داشتیم که دراین راه از فرمانداری ، نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، شورای اسلامی ساداتشهر و کتالم ، شورای اسلامی روستای سرلیماک ،جمعیت هلال احمر و کلیه عوامل برگزاری تقدیر و تشکرمی کنیم و آرزوی موفقیت داریم برای تیم تله کابین رامسر که در آستانه قهرمانی این رویداد مهم قرار دارد .