اسماعیل‌پور: همیشه انتظارات از کشتی بالا بوده/با حضور خادم آرامش خاصی در کشتی حاکم شده است

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: با حضور خادم در راس کادرفنی تیم ملی کشتی آرامش خاصی بر کشتی آزاد حاکم شده و ما هم آماده حضور در مسابقات آتی و جام تختی می‌شویم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسعود اسماعیل‌پور عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: سومین مرحله از اردوهای تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی بازی‌های آسیایی و جام جهان‌ پهلوان تختی پشت‌سر می‌گذاریم و دستوارت کادر فنی را انجام می‌دهیم ما هم کشتی‌گیر هستیم و تابع دستورات، امیدوارم بتوانیم نتایج دلخواه کادر فنی را در مسابقات آتی کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص پوست‌اندازی آزادکاران کشورمان گفت:‌ این پوست‌اندازی در همه رشته‌ها وجود دارد و به خصوص در رشته‌های انفرادی این اتفاق بیشتر به چشم می‌آید و قطعاً همه توانایی‌هایی که مورد انتظار مردم و مسئولین است در این پوست‌اندازی انجام خواهد شد و هدف این تغییرات رسیدن به مدال‌های خوش‌رنگ در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در خصوص حال و روز کشتی اذعان داشت: با بازگشت آقای خادم در رأس فدراسیون کشتی و کادر فنی کشتی آزاد و انتخاب مجدد ایشان یک آرامش خاصی به کشتی حاکم شده است چند وقت گذشته به دلیل عدم کسب نتایج خوب در مسابقات جهانی پاریس کمی حواشی ایجاد شده بود. اما با بازگشت آقای خادم در رأس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد آرامش خاصی بر کشتی آزاد حاکم شده و ما هم آماده حضور در مسابقات آتی و مخصوص جام تختی می‌شویم.

اسماعیل‌پور در خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی تأکید کرد: همیشه انتظارات از کشتی بالا بوده و کشتی هم نشان داده است که انتظارات را می‌تواند برآورده کند. امیدواریم همه رشته‌ها در اندونزی موفق باشند و کشتی هم قطعاً یکی از رشته‌های است که سبد مدال‌هایش پربارتر از همیشه خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: مسابقات سهمیه المپیک تا دو سال آینده برگزار می‌شود. ان‌شاءالله همه کشتی‌گیران در هر مسابقه‌ای اعزام می‌شوند موفق باشند و هر کسی که به عنوان نماینده کشتی جمهوری اسلامی ایران در هر رقابتی حاضر می‌شود ان‌شاءالله که بتواند پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در خصوص تغییرات قوانین کشتی هم گفت: قوانین تا حدودی تغییر کرده و این قوانین همه ساله تغییر می‌کند تا آن جذابیت برای کشتی ایجاد شود و آن دید منفی که کمیته بین‌المللی المپیک در کشتی دارد، دور کند. البته این تغییرات برای همه است و ما هم از آن مستثنی نیستیم. ان‌‌شاءالله همه این تغییرات و همه این برنامه‌ها ماحصل آن موفقیت کشتی ایران باشد.

 

/فارس