باشگاه خونه به خونه رضایت خود را برای انتقال سید محمد قریشی به تیم سایپای تهران اعلام کرد

باشگاه خونه به خونه مازندران رضایت خود را برای انتقال مدافع جوان و آینده دار خود به تیم لیگ برتری سایپای کرج اعلام کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از درخواست باشگاه سایپای تهران و علی دایی برای جذب سید محمد قریشی، مالک باشگاه خونه به خونه برای تداوم موفقیت های این جوان خوش آتیه رضایت خود را بابت این انتقال اعلام نمود.

قریشی فوتبال خود را از آکادمی باشگاه خونه به خونه آغاز کرد و موفق شد با تیم های جوانان و امید این باشگاه به مقام قهرمانی کشور نیز دست یابد‌.

وی از اولین سال حضور خونه به خونه در لیگ دسته اول فوتبال کشور در این تیم حضور داشت و رفته رفته موفق شد خود را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم معرفی کند.

این جوان آینده دار در فصل جاری لیگ یک نیز در اکثر بازی های خونه به خونه به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و با عملکرد قابل قبولی که از خود به نمایش گذاشت، توانست خود را به عنوان یکی از پدیده های لیگ یک معرفی کند.

وی در حالی که می‌توانست در طی این فصل و سال‌های آینده به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار در تیم خونه به خونه ایفای نقش کند اما حاج قاسم حسن زاده امیری با لبیک به درخواست باشگاه سایپای تهران مانع این انتقال نشد تا قریشی جوان که فوتبال ایران بیشتر وی را بابت پرتاب اوت های آکروباتیکش می شناسد راهی لیگ برتر شود.

برای محمد قریشی، بازیکن با اخلاق و آینده دار تیم خونه‌ به ‌خونه آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد درخشش این بازیکن جوان در لیگ برتر فوتبال ایران و تیم ملی کشور عزیزمان باشیم.

گفتنی است، باشگاه خونه به خونه یکی از باشگاه های بازیکن ساز فوتبال مازندران می باشد و تعدادی زیادی از بازیکنان مازنی از آکادمی این باشگاه به تیم های مطرح کشور راه یافته اند.