مصدومیتم جزیی است و به زودی تمریناتم را آغاز می‌کنم/ خوشبختانه تیم ملی بوکس کادرفنی توانمندی دارد

سجادمحمدپور نماینده وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: مصدومیتم جزیی است و قطعا پس از سپری کردن مراحل درمان تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اردوی آمادگی تیم ملی بوکس این روزها در حالی در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌شود که احتمالا ملی پوشان کشورمان برای حضور در یک مرحله اردوی مشترک و تورنمنت راهی کشور بلغارستان خواهند شد.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون و کادرفنی، انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس طی چند روز گذشته در حالی پیگیری شد که نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند. سجادمحمدپور جوان آتیه دار بوکس ایران روز گذشته در انتخابی درون اردویی تیم ملی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و به عنوان نماینده فیکس وزن ۵۶ کیلوگرم انتخاب شد. وی در مبارزه با حریف خود از ناحیه ابرو با مصدومیت روبرو شد و با تصمیم کادرفنی راهی بیمارستان شد تا تحت مداوا قرار بگیرد.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخابی درون اردویی تیم ملی، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در اردوها حاکم است و طبق تصمیم کادرفنی تمرینات با نظم خاصی پیگیری می‌شود. روز گذشته در انتخابی درون اردویی موفق شدم با شکست حریفم فیکس تیم ملی در  وزن ۵۶ کیلوگرم شوم. امیدوارم که بتوانم در مسابقات پیش رو نتایج خوبی را برای بوکس ایران کسب کنم.

وی در ادامه صحبت‌‌های خود با اشاره به مصدومیتی که در انتخابی تیم ملی برای او رخ داده است، گفت: مصدومیت در ورزش یک امر طبیعی است و برای همه ورزشکاران که در سطح قهرمانی تلاش می‌دهند ممکن است رخ دهد. روز گذشته نیز در پایان انتخابی درون اردویی تیم ملی حریفم با سر ضربه‌ای به صورتم وارد کرد که این اتفاق باعث شد ابروی من پاره شود، برای پیگیری روند درمان راهی بیمارستان شدم و پزشکان یک جراحی کوچکی را روی ابرویم انجام دادند. قطعا پس از سپری کردن مراحل درمان تمریناتم را آغاز خواهم کرد. خوشبختانه تیم ملی کادرفنی توانمندی دارد و  جا دارد از اکبراحدی سرمربی فنی و توانمند تیم ملی و کادر فنی تشکر کنم، آنها همیشه در تمام مراحل کنار ملی پوشان حضورداشته‌اند و برای موفقیت بوکس ایران تلاش کرده‌اند.

 

/فارس