کاله آمل همچنان رو نوار برد / ساری ۲۱ همچنان خیال برد ندارد

تیم های بانک سرمایه، کاله مازندران، شهرداری تبریز، پیکان تهران، سایپا تهران و شهرداری ورامین در هفته هفدهم لیگ برتر برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» دیروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد، اردکان، تبریز و ورامین پیگیری شد.

هفته ششم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ورامین و ساری ۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی شهرداری ورامین در این مسابقه سنگین سه بر دو به پیروزی رسید که نهمین برد این تیم محسوب می شود.

نماینده ساری ۲۱ در ست های اول و سوم ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۸ مغلوب میزبان خود شد.

شهرداری ورامین این مسابقه را با ترکیب آرش تقوی، علی یوسفی پور، محمد محمد کاظم، آندره، مسعود غلامی و علیرضا بهبودی شروع کرد و تیم ساری نیز از عبدالرشید قرندیک، علیرضا جلوه، جابر اسمعیل پور، حامد تاری وردی، علیرضا جدیدی و محمد غلامی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

حمید راهجردیان و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که سه ساعت و ۱۰ دقیقه طول کشید. همچنین نظارت بر این دیدار را شهباز صدری و محمد حسن خوشدل بر عهده داشتند که یک هزار تماشاگر داشت. حامد تاری وردی بازیکن شماره یک ساری نیز در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.

دیدار تیم های خاتم اردکان و کاله از ساعت ۱۶ در سالن آیت الله خاتمی پیگیری شد که این بازی را آملی‌ها با نتیجه ۳ بر یک به سود خود رقم زدند.
در این مسابقه شاگردان جوان عطایی در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج۲۷بر۲۵، ۲۵بر۱۵ و ۳۱ بر ۲۹ به برتری دست پیدا کردند و تنها در ست دوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب شدند.
تیم کاله در دیدار رفت در آمل هم با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل خاتم اردکان به برتری دست پیدا کرده بود.