استعدادهایی که به دست یوسفی لژیونر می شوند +تصاویر

بعد از حضو ر حمید فررانه در تیم یاسامال آذربایجان، اینبار چند بازیکن مازندرانی هم به عضویت این باشگاه درآمدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم یاسامال آذربایجان که هدایتش را حمید فرزانه مربی مازندرانی بر عهده دارد، چند جوان با استعداد مازندرانی رو به خدمت گرفت.
رضا مهدوی که تنها ۲۲ سال سن دارد، بازیکن فصل گذشته استقلال طبرستان و اهل شهر ساری است که به تیم یاسامال اذربایجان پیوست.
این بازیکن که در پست هافبک وسط بازی می کند در این فصل حمید فرزانه را در یاسامال همراهی خواهد کرد.

همچنین محمد رضا احمدی ۲۱ ساله ساروی که هافبک چپ فصل قبل مقاومت تهران بود، بعد از اتمام دوران مقدس سربازی، شاگرد فرزانه در یاسامال شد.
و اما رامین خنار که ۲۱ سال سن دارد و گلر سابق صبای قم بود هم به یاسامالی های اذربایجان پیوست تا این آملی هم شاگرد فرزانه شود.

انتقال بازیکنان و جوانان مازندرانی به تیم های اروپایی و آسیایی این روزها زیاد شده که در انتقال بازیکنان مازندرانی نام یک شخص به عنوان مدیربرنامه تمامی بازیکنان انتقال یافته بود .حافظ یوسفی که یکی از مدیربرنامه های جوان این روزهای فوتبال کشور است ، با روابط بالا عامل اصلی انتقال و ثبت قرار داد بازیکنان مازندرانی و حتی غیر مازندرانی به تیم های آسیایی و اروپایی است.
یوسفی همچنین از ظهور پدیده جدید فوتبال مازندران خبر داد که توسط راه آهنی ها شکار شده است.
او از دانیال ابراهیم پور بهترین بازیکن نیم فصل لیگ برتر جوانان تهران و جز مهرهای ثابت نیم فصل دوم بزرگسالان راه اهن در لیگ یک به عنوان پدیده جدید مازندرانی عنوان کرد که شاید به مانند محسن کریمی که چند فصل گذشته مورد مشابه دانیال بود، در آینده نزدیک در سطح اول فوتبال کشور حسابی بدرخشد.

نمی دانیم چه مقدار این انتقالات به نفع چه کسانی است ، اما هر طور که است امیدواریم روزی این جوانان با استعداد برای تیم استان خودشان در سطح اول فوتبال کشور بدرخشند.