حضور تیم مجموعه ورزشی شمال در لیگ دسته دوم والیبال کشور

مدیرعامل مجموعه ورزشی شمال مرعش ازشروع كار آكادمي زير نظر فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران خبرداد‌.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهندس سیداسام رضوی در گفتگو باخبرنگار مازنداسپورت با بیان اینکه براي توسعه واليبال استان و بلاخص شهرستان آمل تیمداری در لیگ کشور را آغاز کردیم،بیان کرد: شهرستان آمل با توجه پتانسیل خوبی که در ورزش والیبال دارد به راستي ميتواند مهد واليبال اين مرزو بوم باشد.

وی تصریح کرد: در همين راستا براي اشتايق علاقه مندان به اين رشته در صدد تیمداری در لیگ دسته دوم کشورو با توجه به زير ساختها و نيروهاي انساني آكادمي و امكانات مناسب مجموعه ورزشي شمال براي سالهاي اينده حتي ليگ برتر خبرداد.

مدیرعامل مجموعه ورزشی شمال مرعش اذعان داشت: در سال جاری طی جلساتی که با هیئت مدیره مجموعه برگزار کردیم بر آن شدیم تا تیمداری در لیگ ‌کشور را باکلیه امكانات مجموعه و با قدرت در لیگ دسته دوم ،شركت و فرايند ان نتیجه گرا باشد.

مهندس رضوی با اعلام اینکه چندین بازیکن خوب بومی را جذب کردیم،اذعان داشت: کلیه عوامل اين مجموعه تصمیم دارند با استفاده از امكانات خود و با تلاش ، تیم خوب و قدرتمندی و در حد امكان بومی را روانه لیگ دسته دوم کشور کند.

وی با تاکید براینکه هدف بزرگی در والیبال داریم ،ادامه داد: حسن کوچک زاده پیشکسوت و مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدیرفنی و محمد حمیدی پیشکسوت ورزش اين شهرستان به عنوان سرپرست و مهران ذبیح زاده مربی جوان و بومی استان هدایت تیم‌شمال را برعهده دارند.

مدیرعامل مجموعه شمال در پایان‌متذکر شد:با توجه به همجواري اكادمي واليبال شمال در كنار دانشگاه شمال ، اين اكادمي كاملا به صورت علمي و دانشگاهي با كليه متدهاي علم ورزش و پزشكي ،ورزش واليبال امروز دنيا مديريت و فعاليت ميكند.