جوانان طلایی رقابت‌های آسیایی کشتی به آمل بازگشتند

امیرحسین حسینی و علی ارسلان، کشتی‌گیران طلایی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا به همراه حسن حسین‌زاده مربی سازنده آملی با استقبال مردم و مسئولان وارد آمل شدند.   به گزارش مازند اسپرت ، امیرحسین حسینی و علی ارسلان کشتی‌گیران اوزان ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان که به تازگی با قهرمانی […]

امیرحسین حسینی و علی ارسلان، کشتی‌گیران طلایی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا به همراه حسن حسین‌زاده مربی سازنده آملی با استقبال مردم و مسئولان وارد آمل شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، امیرحسین حسینی و علی ارسلان کشتی‌گیران اوزان ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان که به تازگی با قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا، صاحب گردن‌آویز طلا شدند شامگاه یک‌شنبه با استقبال گرم مردم، مسئولان و پیشکسوتان وارد زادگاه‌شان شدند.

حسن حسین‌زاده مربی سازنده آملی که به عنوان مربی در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور حضور داشت نیز به همراه مردان طلایی رقابت‌های آسیایی وارد آمل شد.

آیین استقبال مردان طلایی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا از ابتدای ورودی شهرستان آمل جنب استخر نجم برگزار شد و پس از آن کارناوال شادی در معابر، خیابان‌ها و میادین شهر به راه افتاد.

مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا از روز ۱۸ تیرماه امسال به مدت چهار روز دنبال شد که در این دوره از مسابقات، شهر نایپیداو کشور میانمار میزبان کشتی‌گیران بود.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان مسابقات توانست با مدال طلای دو کشتی‌گیر آملی خود و در مجموع با دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز با کسب ۵۸ امتیاز رده سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا در میانمار را کسب کند و پس از تیم‌های قزاقستان و هند که ۶۵ و ۵۹ امتیاز کسب کردند مدال برنز تیمی را به دست آورد.

به گزارش فارس، در این رقابت‌ها، علی ارسلان و امیرحسین حسینی، کشتی‌گیران آملی اوزان ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، عرفان سعادتی‌فر در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و علی‌رضا کارگر و میثم دلخانی در وزن ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.