مازندران میزبان مسابقات والیبال بانوان کشور شد

رییس هیات والیبال مازندران، از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی امید از اواخر ماه جاری به میزبانی این استان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ میلاد تقوی پگفت: مسابقات والیبال امید بانوان قهرمانی کشور از ۳۰ تیرماه به میزبانی مازندران به مدت شش روز در شهرستان بابلسر برگزار می […]

رییس هیات والیبال مازندران، از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی امید از اواخر ماه جاری به میزبانی این استان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ میلاد تقوی پگفت: مسابقات والیبال امید بانوان قهرمانی کشور از ۳۰ تیرماه به میزبانی مازندران به مدت شش روز در شهرستان بابلسر برگزار می شود.

وی افزود: دراین مسابقات که در قالب دسته یک بانوان امید گروه بندی شده تیم های اصفهان، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران و فارس در بابلسر باهم رقابت می کنند.

رییس هیات والیبال مازندران ادامه داد: مسابقات این گروه از ۳۰ تیرماه آغاز می شود و تا چهارم مرداد ماه، ادامه خواهد داشت.

تقوی، با بیان اینکه تیم مازندران با ترکیبی از بازیکنان جوان وبا انگیزه در تلاش برای اثبات شایستگی های خود است، تصریح کرد: بازیکنان استان تجربه بازیهای کشور را ندارند و برگزاری این مسابقات وحضور آنها در رقابتهای این سطح می تواند به تجربیات آنها برای مسابقات مهم درآینده اضافه کند.

وی یادآورشد: با اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات امید بانوان در دسته های یک،دو و سوم برگزار می شود که علاوه بر شهرهای بابلسر، در شهرهای زاهدان و ایلام برگزار می شود.