در نشست مدیرکل و مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اصحاب رسانه درآستانه هفته بسیج چه گذشت؟

در آستانه ی هفته ی بسیج نشست خبری بین مدیرکل ورزش و جوانان و مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اصحاب رسانه در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آستانه ی هفته ی بسیج نشست خبری بین مدیرکل ورزش و جوانان و مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اصحاب رسانه در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد که حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست خبری گفت: بسیج شجره طیبه است که یارگیری و عضو گیری از بطن جامعه با جدیت دنبال می شود و ما به دنبال افراد پهلوان و متعهد به اصول و آرمان انقلاب هستیم و تلاش داریم برنامه ها فرهنگی،اجتماعی ورزشی و پهلوانی به لحاظ کمی و کیفی تر شود که امیدواریم جایگاه پهلوانی در ورزش توسعه یابد.


وی همچنین گفت :هویت دینی در کنار هویت ملی معنا پیدا می کند و افرادی که فعالیت دارند باید معنویت را در زمینه پهلوانی را در خود تقویت کنند و از همه ظرفیتهای دینی استفاده کنیم.
حسین زادگان در ادامه تصریح کرد: در ورزش ما باید تفکر بسیجی حاکم باشد و در تمام زمینه ها به خصوص حادثه زلزله اخیز بسیجیان زودتر و سریع تر از دیگر نهادها در حوادث حضور یافتند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: بسیج دوشادوش اداره کل ورزش در زمینه ورزشی مشارکت فعال داشته و دارند و توانست در زمینه توسعه ورزش همگانی،تیم داری ،سالن ورزشی مربیان ورزشی حضوری فعال داشته باشند و امسال نیز بنا داریم برنامه ها را گسترش دهیم.
حسین زادگان گفت: اداره کل ورزش جز دستگاهای اجرایی برای افزایش سرانه ورزشی است که از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده می کنیم که هدیه مقام معظم رهبری استادیوم شهدای نوشهر با پیشرفت ۷۵درصد در حال ساخت است و استادیوم ۶هزار نفری ماهفروجک و استادویم ۵هزار نفره چندمنظوره جویبار نیز با همکاری سپاه در حال ساخت است و منفعت آن به مردم برمی گردد.


سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران در این نشست گفت: ۲۹آبان تا ۵آذرهفته بسیج نامگذاری شد که بسیج با عزمی جدی تر با همکاری باشگاه ها و هیات های ورزشی نسبت به گذشته برنامه ها میدانی تر و پویا تر اجرا شود.
حسینیان در خصوص برنامه های بسیج ورزشکاران استان در هفته ی بسیج افزود: ۵۶عنوان برنامه و ۳۰۰برنامه در شهرستان ها در هفته بسیج اجرا می شود که دوم آذر یادواره شهدای ورزشکار در نکا و تنکابن و همچنین یاواره شهدای ورزشکار مدافع حرم تا پایان آذر در بابلسر برگزار می شود.
وی همچنین گفت : دیدار با علما، همایش قهرمانان و پهلوانان،نشست هم افزایی با هیات های ورزشی ،دیدار با خانواده شهدا ،دیدار با نخبگان ورزشی،غبارروبی گلزار شهدا،کارگاه آموزشی جلوگیری از آسیبهای اجتماعی در فضای مجازی در ساری و بابلسر،برگزاری حلقه مربیان نشست خبری و برگزاری اردوهای جهادی برخی از برنامه های هفته بسیج سازمان بسیج ورزشکاران است.


مسئول بسیج ورزشکاران مازندران گفت: ۸۵ سمن فرهنگی و ورزشی در استان در زمینه فرهنگی، تربیتی و کارگاه اخلاق و حدود۱۴۰ سالن ورزشی صالحین و ۹دی و پنج استخرسرپوشیده فعالیت می‌کنند.
حسینیان در زمینه جذب ورزشکاران خاطرنشان کرد: ۱۵۰ هزار ورزشکار در استان فعالیت می‌کنند که ۱۰ درصد این افراد معادل ۱۵ هزار عضو سازمان بسیج ورزشکاران هستند که تا پایان هفته بسیج دو هزار نفر دیگر عضو این مجموعه می‌شوند.
حسینیان در پایان خاطر نشان کرد : ۵۰۰ مربی ورزشی در استان شناسایی و عضو سازمان هستند و کلاسهای آموزشی برای آنان برگزار شد و برای منش پهلوانی نیز به مشهد مقدس اعزام شدند.