راه دشوار فوتبالیست نکایی تیم ملی برای رسیدن به روسیه !

هافبک تاثیر گذار استقلالی ها طی ۴ فصل گذشته بعد از مصدومیت هنوز از روزهای آرمانی خود فاصله دارد. ابراهیمی در مسیر صعود تیم ملی به جام جهانی هیچگاه مهره ثابت کی روش نبود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در بررسی روند تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۱۸ و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی برابر توگو، روسیه، پاناما و ونزوئلا نشان می دهد که سرمربی تیم ملی همچنان برای پست هافبک دفاعی به جمع بندی نرسیده است.

سعید عزت اللهی لژیونر فوتبال ایران طی یک سال گذشته از جمله بازیکنان اصلی و همیشگی ترکیب کی روش بوده اما سرمربی تیم ملی در اولین دیدار جام جهانی شانس استفاده از این بازیکن را ندارد و او قطعا یکی از سه دیدار تیم ملی در مرحله گروهی را از دست خواهد داد تا کار کی روش برای انتخاب دو بازیکن اصلی خود در این پست، سخت تر از گذشته شود.
به نتیجه می رسیم امید ابراهیمی فوتبالیست نکایی برای به دست آوردن جای ثابت در تیم ملی راه دشواری دارد.

هافبک تاثیر گذار استقلالی ها طی ۴ فصل گذشته بعد از مصدومیت هنوز از روزهای آرمانی خود فاصله دارد. ابراهیمی در مسیر صعود تیم ملی به جام جهانی هیچگاه مهره ثابت کی روش نبود اما در تمامی اردوها حضور داشت. این هافبک دفاعی ۳۰ ساله زرندینی برابر روسیه از ابتدا برای ایران به میدان رفت اما در آخرین بازی تیم ملی در پست عجیب دفاع وسط حضور داشت تا سرمربی تیم ملی نشان دهد که ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کار بسیار دشواری پیش رو دارد.
امیدواریم امید در راه رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی از تمام موانع عبور کرده و نظر کارلوس کی روش رو به خود جلب کند ، حضور ابراهیمی در ترکیب اصلی تیم ملی در روسیه می تواند اوج پیشرفت ورزش نکا باشد.