رقابت ورزشکاران و جوانان مازندران در مسابقات استانی قرآن کریم

سومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران ، جوانان و کارکنان ورزش مازندران در مرحله استانی امروز پنجشنبه بیستم مهر به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل گفت: در این مرحله ۱۸۷ ورزشکار که از مرحله شهرستانی به عنوان نفرات برتر به مرحله استانی راه یافته اند، در مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان با هم رقابت می کنند.
ناصر نصری شاهاندشت با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ یک جزء، ۱۰جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ احادیث موضوعی وتفسیر موضوعی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند افزود: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران از ۲۲ شهر مازندران در حال برگزاری است و ورزشکاران رشته های مختلف، امورجوانان و کارکنان ورزش این شهرستان حضور دارند.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ نورانی قرآن در بین جوانان و ورزشکاران بیان کرد و گفت: نفرات برتر هر رشته در مرحله استانی جواز حضور در مسابقات مرحله کشوری را که آبان امسال در استان فارس برگزار می شود، کسب خواهند کرد.
ناصر نصری شاهاندشت افزود: در مرحله شهرستانی این مسابقات هزار و ۲۲۹ شرکت کننده ( ۶۰۹ نفر در بخش برادران و بقیه خواهران ) در ۶ رشته قرآنی مرداد امسال با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی راه یافتند.