نکونام :برای صعود هیچ قولی نداده ام/تا پایان میجنگیم

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران بعد زا برد پرگل برابر صبا عنوان کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم خونه به خونه مازندران در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل در نخستین حضور ‘ جواد نکونام ‘ به عنوان سرمربی این تیم با نتیجه ۴ بر صفر تیم صبای قم را در هم کوبید تا نشان دهد که می تواند مربی خوبی برای این تیم مازندرانی در صعود به لیگ برتر باشد.

جواد نکونام که سرمربی خونه به خونه است، با این پیروزی پرگل نخستین برد دوران سرمربی‌گری‌اش را به دست آورد.

او پس از این دیدار درباره بازی اظهار کرد: من این برد را به مردم بابل تبریک می‌گویم. آن‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد. ما با تمام وجود در خدمت این مردم هستیم. من در مدت کمی که در بابل حضور داشتم سعی کردم تفکراتم را در تیم پیاده کنیم. کار سختی است ولی باید سعی کنیم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد تا به خواسته‌هایمان نزدیک شویم.

سرمربی خونه به خونه افزود: متاسفانه وقت زیادی هم نداشتیم. ما دوران آماده‌سازی خوبی نداشتیم و باید این شرایط را بهبود ببخشیم. با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، پیش از آمدن به اینجا نسبت به آن‌ها شناختی پیدا کردم و بعد تصمیم گرفتم به خونه به خونه ملحق شوم. با توجه به برنامه دو ساله‌ای که برای خونه به خونه داریم، تلاش می‌کنیم اول برای شهر بابل تا آخرین لحظه بجنگیم و در وهله دوم بتوانیم به جوانان این شهر خدمت کنیم و فوتبالی که مد نظرمان هست را به آن‌ها آموزش دهیم تا بتوانیم نتیجه اصلی یعنی لیگ برتری شدن را کسب کنیم.

نکونام درباره نخستین تجربه‌اش بر روی نیمکت به عنوان سرمربی (نکونام در بازی قبلی مقابل مس کرمان روی سکو حضور داشت) که با پیروزی پرگلی همراه شد، گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان تمام کارهایی که من از آن‌ها خواستم را انجام دادند. آن‌ها واقعا بازی خوبی انجام دادند. بازیکنان‌مان هیچ جای تفکر برای برنامه دیگری در این بازی برای ما نگذاشتند. خوشبختانه آن‌ها در نهایت با ۴ گل بازی را پیروز شدند. نکته مهمی که وجود دارد این است که آن‌ها باهوش هستند و با تمرکز کار می‌کنند. این برد برای آن‌هاست چون تمام تلاشش را آن‌ها انجام دادند.

او درباره داربی هفته آینده مازندران مقابل نساجی قائمشهر اظهار کرد: به هر حال این دیدار داربی است. امیدوارم این بازی یک بازی خوب توام با موفقیت باشد. ما در این هفته روی تیم نساجی کار می‌کنیم. امیدواریم بازی برای ما شرایط خوبی داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی خونه به خونه با بیان اینکه هیچ قولی به مسئولان این تیم در رابطه با رساندن خونه به خونه به لیگ برتر نداده است گفت: من تنها قول دادم که با تمام وجود، کار و تمرکزم را برای خونه به خونه بگذارم. امیدوارم تیم بتواند نتیجه بگیرد و بتوانیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم. من تمام تمرکزم این است که تیم پیشرفت کند. این قولی است که می‌توانم به مردم و مسئولان بدهم. قطعا در انتهای برنامه ۲ ساله این تیم، لیگ برتری است.

 

افاضلی: از توی رختکن تیم را تحویل گرفتم
سرمربی تیم صبای قم هم در خصوص شکست سنگین ۴ بر صفر تیمش برابر خونه به خونه مازندران گفت : من این تیم را امروز در رختکن در بابل تحویل گرفتم.
هومن افاضلی افزود : قرار بود که در این بازی من روی نیمکت تیم نباشم ، اما متاسفانه کسی روی نیکمت نبود و ما فقط یک سرپرست و تدارکات داشتیم.
وی گفت : البته قرار بود که کسی دیگری جای من دراین تیم باشد، اما درنهایت من قبول کردم و اینها جزیی از قوتبال است و مسئولیت این شکست نیز با من است.
او افزود : من به شما قول می دهم که تیم صبا در آینده بهتر و بهتر خواهد شد و در بازی های آینده و مرحله برگشت این گونه نخواهد شد و تیمی منسجم تر و بهتری برای مسابقات آماده خواهیم کرد.

 

اسامی بازیکنان تیمم را نمی دانم
سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه در بازی امروز حتی اسم بازیکنان و پستی را که در زمین بازی می کنند ، نمی دانست ، گفت : متاسفانه در تیم ملی هم که بودم به همین شکل تیم را تحویل گرفته بودم ، به هرحال مربیگری کاری سختی است و کار سخت برای آدم های بزرگ است.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه پرگل ۴ برصفر تیم صبای قم را شکست داد وبا ۵ امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.