برگزاری نکوداشت نیم‌قرن مجاهدت استاد ناساری در عرصه خبر

نایب رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران از برگزاری مراسم نکوداشت استاد عباس ناساری پیشکسوت عرصه خبر و عکاسی خبری استان مازندران خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن گرجی در گفت‌وگو با  فارس، با مهم خواندن تکریم پیشکسوتان عرصه خبر گفت: بی‌تردید تجلیل از کسانی که در عرصه خبر مویی سپید کرده‌اند، موجب دلگرمی جوانانی می‌شود که اکنون با جدیت در ابتدای این مسیر گامم برمی‌دارند.

وی با اشاره به زحمات رسانه‌ای چند ده‌ساله یکی از چهره‌های سرشناس عرصه اطلاع‌رسانی ورزش شمال کشور افزود: در نخستین گام قدردانی از چنین چهره‌هایی، با همکاری جمعی از مجموعه‌های اجرایی، فرهنگی و ورزشی از مجاهدت‌های بیش از نیم قرن استاد عباس(شهرام) ناساری در زمینه خبرنگاری و عکاسی خبری تجلیل می‌شود.

نایب رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران ادامه داد: استاد ناساری که در طول بیش از ۵ دهه فعالیت خبری خود، همواره منعکس‌کننده مشکلات و معضلات اجتماعی بوده، با حضور در محافل و میادین مختلف ورزشی، اخبار ورزشی مازندران را در مطبوعاتت کشور منتشر می‌کرد.

گرجی با تشریح برنامه‌های نکوداشت این پیشکسوت رسانه‌ای بیان کرد: در آیین نکوداشت استاد ناساری، مسؤولان استانی و شهرستانی، خبرنگاران، پیشکسوتان ورزش استان، مربیان و بازیکنان تیم‌های مطرح فوتبال و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی حضور خواهندد داشت.

وی در پایان با دعوت از همه علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم تصریح کرد: این مراسم روز یکشنبه ۲۲ مردادماه امسال، ساعت ۱۷ با سخنرانی آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و بیان خاطرات جمعی از همراهان خبری و ورزشی استاد ناساری  در سالن اجتماعات شهرداری قائم‌شهر برگزار می‌شود.

عباس ناساری با ۷۲ سال سن، با وجود کهنسالی، پا به پای خبرنگاران جوان در رویدادهای خبری حضوری فعال دارد.