سنت شکنی در جشنواره مطبوعات/رتبه برتر برای یک ورزشی نویس !

سیده رٌجا شجری خبرنگار و سردبیر بخش بانوان پایگاه تخصصی ورزشی مازند ورزش(اسپرت) در بخش مصاحبه رتبه کسب کرد و به نوعی تابوی عدم حضور ورزشی نویسان در این جشنواره ها را شکست.

مازند اسپرت (مازند ورزش):شاید در کمتر استانی این موضوع وجود داشته باشد که برای ورزش و ورزشی نویسان ارزش چندانی قائل نباشند، اما در استان مازندران این موضوع به وضوح روشن است.هر ساله ورزشی ها شاهد درو کردن عناوین جشنواره های مطبوعات توسط غیر ورزشی ها بودند و علی رغم تولیدی های خوبشان، در این مراسمات فقط حسرت کسب عنوان را میخوردند. اما امسال بر خلاف سال های گذشته سنت شکنی ای صورت گرفت.

خبرنگار مازند اسپرت این طلسم را شکست و تابوی حذف ورزشی نویسان از حضور در این جشنواره ها را با کسب عنوان به عبارتی شکست.شاید کسی تصورش را هم نمی کرد اما اینبار ورزشی نویسان دیده شدند. سیده رٌجا شجری خبرنگار جوان و پرتلاش مازند اسپرت(ورزش) حق ورزشی نویسان را از اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات گرفت تا پای ورزشی نویسان هم به این میادین باز شود .

این سهم کوچکی برای ورزشی نویسانی است که الحق والنصاف تعداد تولیدی هایشان به مراتب بیشتر از خیلی از رسانه های استانیست اما باز هم جای شکرش باقیست که حداقل دیده شدیم !!

گفتنیست؛ پایگاه خبری مازند اسپرت (ورزش ) با ارسال بیش از ۲۰ اثر در این جشنواره تنها در بخش مصاحبه موفق شد توسط سرکار خانم سیده رٌجا شجری کسب عنوان کند.

امیدوارم در سال های آینده اداره ارشاد و خانه مطبوعات حداقل یک موضوع مختص ورزشی نویسان در جشنواره مطبوعات بگنجانند تا ورزشی نویسان در رشته تخصصی خودشان با سایر دوستان رقابت کنند.

هر چند بی نظمی و بی برنامگی برنامه امروز حسابی همه حاضرین را خسته کرده بود اما کسب رتبه توسط یک ورزشی نویس و آن هم از این پایگاه خبری خستگی و بی برنامگی برنامه امروز را از تنمان به در برد ! امیدواریم دیگر شاهد این بی نظمی ها، بی احترامی ها و بی برنامگی ها در روز خبرنگار نباشیم !

قابل ذکر است، آیین استانی بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران صبح امروز با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، تعدادی از مدیران کل، فرمانداران و اصحاب رسانه مازندران در تالار ملل نمک آبرود چالوس برگزار شد.

مدیریت و تمامی اعضای پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازند اسپرت(ورزش)، کسب عنوان سرکار خانم سیده رٌجا شجری در جشنواره مطبوعات را به ایشان تبریک گفته و آرزوی موفقیت های بیشتر در تمام مراحل زندگی برایش دارد.