محمود لطفی: بازیکنانم هوش بالایی دارند/ از اعتماد سعید نجاریان ممنونم

تیم فوتسال نوجوانان شهروند ساری مرحله اول رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور را قاطعانه و با صدرنشینی پشت سر گذاشت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور طبق برنامه در دو گروه برگزار شد که شهروند ساری بعنوان میزبان رقابت های گروه اول طی روزهای ۱۰ تا ۱۴ مردادماه توانست با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ مسابقه مقتدرانه بر صدر جدول تکیه بزند و راهی مرحله نهایی رقابت ها شود.

اعتماد سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند به محمود لطفی که سال گذشته کفش هایش را برای همیشه به دیوار آویخت و بکارگیری این بازیکن در رأس کادر فنی تیم نوجوانان نتیجه بخش واقع شد و این تیم توانست با سه برد و یک تساوی راهی مرحله نهایی شود.

امیرحسین بانگی ، علی فضلی زاده ، دانیال احمدی ، عرفان شاه حسینی ، رضا اکبری ، امیرمحمد زرهاش ، سامان عباسیان ، امیرحسین احسان پور ، محمدحسین فروزانفر ، امیرعلی برارکی ، احسان سروری ، محمدحسین شریفی ، محمود ذکریا زاده و علی محسنی بازیکنان تیم نوجوانان شهروند ساری را تشکیل می دهند. محمود لطفی بعنوان سرمربی، محسن رسولی (مربی دروازه بان ها) و رامین زیاری نیز بعنوان سرپرست حضور دارند.
** محمود لطفی: بازیکنانم هوش بالایی دارند/ از اعتماد سعید نجاریان ممنونم

محمود لطفی سرمربی تیم فوتسال نوجوانان شهروند ساری در گفتگوی کوتاهی با سایت باشگاه در خصوص شرایط این تیم در مسابقات گفت: اگر چه تیم را کمی دیر جمع و جور کرده ایم اما بازیکنانم از هوش بالایی برخوردارند و تاکتیک ها و نکاتی که در زمان بازیها به آنها گوشزد می کردیم را خیلی زود دریافت و در زمین پیاده می کردند.

وی با اشاره به اینکه کارمان تازه در لیگ برتر فوتسال نوجوانان شروع شده اظهار داشت: به طور قطع تیم های مرحله نهایی بسیار قدرتمند هستند و رقابت با آنها برای تصاحب عنوان قهرمانی دشوار است اما با پتانسیلی که از تیم و بازیکنانم سراغ دارم بدون شک به چیزی جز دستیابی به این عنوان فکر نمی کنیم.

لطفی در پایان با ابراز تشکر از حُسن اعتماد سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری و سپردن هدایت تیم نوجوانان باشگاه به وی خاطرنشان کرد: توجه خاص مدیرعامل باشگاه به رده های پایه و اعتماد ایشان به جوانان همواره یکی از نقاط قابل اتکا برای فوتسالیست های مازندران و ساری بوده است. امیدوارم اهالی فوتسال در این شهر و استان قدر این سرمایه را به خوبی بدانند.

گفتنی است، شهروند ساری ، فدک الزهرا مشهد ، غدیر اقلید فارس و آتیه سازان شازند چهار تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور هستند که به زودی برنامه این مرحله از سوی سازمان لیگ فوتسال اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، تیم شهروند ساری سال گذشته عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور در سال ۹۵ را از آن خود کرده بود و در حال حاضر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها به شمار می رود