بازگشت عمران ساری به تیمداری در لیگ برتر والیبال

تیم عمران شهرداری ساری که تا چند روزگذشته تمایلی به تیمداری دررقابت های لیگ برتر فصل جاری نداشت،با هشدارهای سازمان لیگ مبنی برلغو امتیازاین تیم، به جرگه تیمداری در این رقابت ها بازگشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم عمران شهرداری ساری یکی از۲ نماینده مازنی ها دررقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران است که در سال گذشته برای نخستین بار در این سطح از رقابت های والیبال شرکت کرد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری گفت که این سازمان به عنوان حامی مالی برای دومین سال با تیم عمران دررقابت های لیگ برترحضورخواهد یافت.
کمال آقامیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا برنامه این تیم را برای رقابت های سال جاری والیبال لیگ برتر بهره گیری از ظرفیت های بازیکنان بومی به خصوص جوانان اعلام کرد.
وی افزود : بزودی کادر فنی تیم والیبال عمران ساری برای حضور در رقابت های لیگ برتر نیز معرفی خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری هم موافقت شورا برای حضور تیم عمران در رقابت های سال جاری لیگ برتر اعلام کرد.
سعید نجاریان یکی از دلایل بی رغبتی سازمان عمران شهرداری ساری برای تیمداری در لیگ برتر را هزینه بالای تیمداری دانست و گفت که در سال جاری باید با به کارگیری بازیکنان بومی میزان هزینه های تیم را کاهش دهیم.
وی افزود : علاوه بر آن انتظار می رود تا سایر دستگاه ها و سازمان هایی که توان مالی دارند نیز برای خدمت به تیم عمران ساری و سایر تیم ها پا به میدان بگذارند و کمک کار شوند.
مازندران ۲ تیم کاله آمل و شهرداری ساری را در لیگ برتر والیبال در سال جاری خواهد داشت که کاله پیش از این سابقه قهرمانی در این رقابت ها نیز در کارنامه اش دارد.
هم اکنون چهار والیبالیست مازنی در تیم ملی بزرگسالان و جوانان کشور عضویت دارند