تکمیل نیمی از طرح های نیمه تمام ورزشی مازندران در یک سال آینده

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت که ۵۰ درصد از طرح های نیمه تمام آموزشی این استان تا یک سال آینده بهره برداری و زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه ورزش استان مهیا می شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری ورزش مازندران در نکا و بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی این شهرستان در جمع خبرنگاران ، تعداد طرح های نیمه تمام قابل تکمیل در این مدت را ۶۵ مورد اعلام کرد.
وی گفت که اتمام این طرح ها با اجرائی شدن برنامه ششم توسعه و در نظر گرفتن سهم ۲۷ صدم درصدی مالیات بر ارزش افزوده از سوی مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی ، شتاب می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در یک سال آینده را برای طرح های دارای پیشرفت بیش از ۶۰ درصد فیزیکی دانست .
حسین زادگان سرانه فضای ورزشی استان مازندران را ۱٫۲ متر مربع اعلام کرد و گفت : با توجه به وجود حدود یکصد طرح نیمه تمام ورزشی و تکمیل آنها سرانه به یک و نیم متر مربع افزایش می یابد.
استان مازندران دارای ۱۷۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده با پوشش بیمه ورزشی است . ورزشکاران این استان در سال گذشته ۴۰۰ مدال بین المللی و جهانی کسب کردند.