از مسئولان تیم نساجی انتظار بیشتری داشتیم/حسن زاده :حرکت بازیکن محبوب نساجی باورکردنی نبود!

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران هنوز بابت اتفاقات دیدار دیروز تیمش مقابل نساجی دلخور است و ظاهراً وی بیشتر ازاینکه از نتیجه این دیدار ناراحت باشد، به خاطر یک سری بی احترامی های صورت گرفته از سوی افرادی که انتظارش را نداشت رنجیده خاطر شده است. به گزارش مازند اسپرت ؛ جواد حسن […]

hasanzadeمدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران هنوز بابت اتفاقات دیدار دیروز تیمش مقابل نساجی دلخور است و ظاهراً وی بیشتر ازاینکه از نتیجه این دیدار ناراحت باشد، به خاطر یک سری بی احترامی های صورت گرفته از سوی افرادی که انتظارش را نداشت رنجیده خاطر شده است.

به گزارش مازند اسپرت ؛ جواد حسن زاده در گفتگویی اظهار داشت: اینکه از حریف سرتر باشی و دقیقه نود و چهار بازی را واگذار کنی کمی آزار دهنده است ولی فوتبال است و این باخت های غیرمنصفانه را باید تحمل کنی. متأسفانه شرمنده هواداران مان شدیم هر چند آنها بابت عملکرد تیم راضی بودند.

حسن زاده در ادامه افزود: در طی چند سال اخیر از این بدشانسی ها در کشتی و فوتبال زیاد داشتیم و نمی دانم چه زمانی پایان می یابد. هر چند این بدشانسی ها را خواست خدا می دانیم و راضی به حکمتش هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از نتایج کسب شده در چهار هفته ابتدای فصل راضی نیستیم و دلیلش دیر بسته شدن تیم است ولی با اعتقادی که به بازیکنان و مربیان تیم داریم مطمئن هستیم طی چند هفته آینده به شرایط آرمانی دست پیدا خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تصریح کرد: اکبر میثاقیان نیز دارای کارنامه ای خوب در فوتبال ایران می باشد. از اینکه وی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم خوشحالیم و شک نداریم با این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

جواد حسن زاده با بیان اینکه عده ای دوست نداشتند این دیدار بدون حاشیه خاتمه یابد گفت: از مسوولان باشگاه نساجی گله دارم. متاسفانه قبل از این دیدار کوچکترین اقدام و مصاحبه ای از جانب آنها جهت دعوت از هواداران دو تیم به آرامش صورت نگرفته بود و این مسئله کمی غیرعادی است.

حسن زاده ضمن دلخوری بابت اصطکاک هایی که برای لحظاتی بین هواداران دو تیم بوجود آمده بود گفت: از هواداران نساجی گله ای ندارم. بابت مهمان نوازی شان تشکر می کنم و آنها مثل همیشه عالی بودند. با توجه به حساسیتی که برای این دیدار بوجود آمده بود این اتفاقات لحظه ای طبیعی بود و به هر حال هیجان روی سکو وجود دارد ولی خدا خودش می داند تمام تلاش خود را به کار گرفته بودیم تا نظاره گر یک بازی بی حاشیه و توأم با دوستی و مودت باشیم. واقعا مشمئزکننده است اگر تیم های دو شهری که فاصله شان به پانزده کیلومتر هم نمی رسد را دشمن و رقیب بدانیم.

جواد حسن زاده در ادامه افزود: باور کردنی نیست که بازیکن باتجربه نساجی که باید الگوی هواداران باشد و محبوبیت خاصی هم بین آنها دارد بیاید و در پایان بازی به سرمربی تیم ما که اتفاقاً مربی سابق همین بازیکن نیز بود، فحش رکیک بدهد.

این مقام مسوول تصریح کرد: کجای دنیا دیدید با بلندگو به سرمربی تیم حریف اینقدر بی احترامی کنند؟ باور کنید همین اکبر میثاقیان روزی نیست که از آرزوی خود مبنی بر صعود هر دو تیم خونه به خونه و نساجی به لیگ برتر و علاقه اش به هواداران نساجی سخن نگوید. به عنوان یکی از هواداران نساجی از آنها انتظار دارم انسان ها را با دید خود بسنجند نه با حرف و حدیث دیگران

حسن زاده این پیروزی را به سرمربی و بازیکنان و هواداران نساجی تبریک گفت و افزود: جا دارد از هواداران تیم مان بابت حمایت همه جانبه شان تشکر کنم . آنها مثل همیشه فوق العاده بودند. از هواداران هر دو تیم نیز خواهش می کنم هوشیار باشند. باب جدیدی در عصر فوتبال مازندران باز شده است و نگذارند از هم اکنون بذر کینه در دل هواداران دو شهر کاشته شود. بیایید برای یکبار هم شده مانند هم وطنان آذری مان عمل کنیم و در کنار همدیگر با پیروزی تیم هایمان شاد و با شکست شان غمگین شویم.

وی خاطرنشان کرد: همچین حسی را سالهاست در خصوص تیم های استان علی الخصوص نساجی داریم و به همین دلیل حتی یک بازیکن از این تیم و فوتبال قائمشهر جذب نکردیم.

 مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با اشاره به اینکه سالهاست هوادار نساجی هستیم، گفت: در طی سال های اخیر چند بار بدون هیچ چشمداشتی و فقط بابت حس هواداری مان به این تیم کمک مالی کردیم. و هیچ وقت هم این مسئله را رسانه ای نکرده بودیم، فقط به خاطر این بود که این کار را برای رضای خدا و پیشرفت فوتبال استان مان انجام دادیم و دنبال سواستفاده و تبلیغات نبودیم. حداقل در این دیدار انتظار داشتیم اتفاقات بهتری را در بازی دیروز ببینیم.

جواد حسن زاده از مسئولان برگزار کننده و نیروی انتظامی بابت نظم خوبی که جهت برگزاری این دیدار اعمال کردند تشکر و گفت:امیدوار در بازی برگشت بتوانیم میزبان خوبی برای نساجی و هواداران خوبش باشیم.

حسن زاده از استاندار مازندران، امام جمعه بابل و پیشکسوتان فوتبال این شهر نیز بابت حمایت های خوبی که نسبت به تیم خونه به خونه دارند تشکر و گفت: از همه عاشقان فوتبال و مردم خوب مازندران دعوت می کنیم روز پنجشنبه با حضور در ورزشگاه هفت تیر بابل ما را مقابل پارسه تهران تنها نگذارند.

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دوری از حاشیه را یکی از اهداف مهم این باشگاه برشمرد و در پایان گفت: علیرغم حاشیه هایی که در این چندسال برای ما درست شده است؛ سعی کردیم همیشه سرمان را پایین بگیریم و برای خوشحالی و شور و نشاط جوانان نه استان بلکه شهر مازندران! گام برداریم و برای رسیدن به این امر دست از تلاش برنخواهیم داشت.