شریفی :تیمی متفاوت امسال خواهید دید /به دنبال با صلاحیت ها هستیم!

برای این فصل به دنبال افرادی هستیم که صلاحیت حضور در تیم ریشه دار شهدای ساری را داشته باشند و به هیچ وجه با افرادی که صلاحیت حضور در جمع این باشگاه را نداشته باشند همکاری نخواهیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این روزها تیم فوتبال شهدای ساری یکی از خبرساز ترین باشگاه های مازندرانی است.عصر امروز در خبرها داشتیم که حبیب شاکری مربی ای که چندی پیش توسط مدیران باشگاه شهدای ساری برای هدایت این تیم انتخاب شده بود به دلایل مشکلاتی از پذیرفتن هدایت این تیم منصرف شد.

شریفی رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای ساری در واکنش به این موضوع ضمن تایید این خبر اظهار داشت : این موضوع صحت دارد و متاسفانه نتوانستیم از همه لحاظ با شاکری به توافق برسیم .

وی ادامه داد :در بعضی از نظرها تفاوت سلیقه داشتیم و نتوانستیم با این مربی ادامه همکاری دهیم.

مدیر و رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای ساری همچنین افزود :برای این فصل به دنبال افرادی هستیم که صلاحیت حضور در تیم ریشه دار شهدای ساری را داشته باشند و به هیچ وجه با افرادی که صلاحیت حضور در جمع این باشگاه را نداشته باشند همکاری نخواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیمی متفاوت در این فصل از شهدای ساری خواهید دید و شک نکنید شرایط نسبت به سال های گذشته به مراتب بهتر خواهد بود.