هیات های متخلف ورزشی استان مازندران تذکر جدی گرفتند !

سازمان بسیج ورشکاران استان مازندران با ارسال بیانیه ای به هیات های ورزشی و باشگاه های متخلف هشدار داد. آقایان، خانم ها، سرشناسان جامعه. مراقب رفتار خود باشید !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد :

در دنیای امروز که در دسترس همه افراد جامعه پل ارتباط به فضای مجازی، درگاه رسانه ها و گروه های اطلاع رسانی وجود دارد، رخدادها، وضیعت عمومی و حتی حالات خصوصی افراد، نمایندگان اقشار گوناگون و هر آنچه در پیرامون ما وجود دارد در دسترس است.

در این بین فعالیت های افراد سرشناس بیشتر از هر کسی در وادی قضاوت و نظرخواهی است. امروز اگر یک بازیگر سرشناس غذایی را ترجیه بدهد و محلی خاص را برای صرف آن در نظر بگیرد قبل از انجام آن، همه مطلع میشوند.

امروز اگر ورزشکاری خودرویی تازه بخرد یا به شیوه ای خاص از آن استفاده کند، قبل از درک کامل اتفاقی که برای خود رخ داده، دوستداران و دنبال کنندگان اخبار او هستند که دریافته اند چه شده و چه خواهد شد.

حال که اتفاقات جامعه همچون برنامه تلویزيونى در معرض دیدگان همه است باید اینطور نوشت: پوشش، لهجه و مولفه هایی نظیر آن در مرحله اول بیانگر وابستگی دارنده آنان است. هر فرد با هر قومیتی با لباس خود با نوع گویش و استفاده از ادبیات خود در برخوردهای اجتماعی میخواهد ابتدا بگوید به چه چیز تعلق خاطر دارد. چه چیز مهمتر است. دغدغه های خود و اطرافیان او چیست.

این ها قانونی است نا نوشته که مردم از دیدن افراد پیرامون خود به آن میرسند و درباره آنان نتیجه گیری می کنند. و مردم اینها را به راحتی می بینند.

امروز پوشش و مد جدید دیگر دست طراحان نیست. بلکه آنان خلق کننده طرحی بر قامت شخصی خاص هستند که با پرو او طرح جهانی میشود و مد سال را مى سازد.

این ها و امثال آن در یک جمله میخواهد بگوید آقایان، خانم ها، سرشناسان جامعه. مراقب رفتار خود باشید، مردم شما را می بینند و از شما تاثیر می پذیرند.

برای آنان مهم است چه میپوشید برای آنان مهم است که در محلی که روزی برای شهیدی مراسم برگزار میشود فردا چه برنامه ای اجرا خواهد شد برای آنان مهم است محلی که امروز یا آینده قرار است برای شهیدی که امنیت و حال و آینده ما را ساخته مدحی سروده شود، چه برنامه ای برگزار می شود.

آنان دوست ندارند هنگامی که با فرزند خود به تماشای فیلم یا مسابقه ای بیایند با این سوال روبرو شوند که پدر جان اینان چرا اینگونه لباس پوشیدند. آنان چرا همانند دیگر افراد جامعه نیستند.

اینان چرا از کراوات استفاده می کنند، پدر جان چرا بانوان همانند مادربزرگ و مادر چادر بر سر ندارند، این زنان چرا همانند تو کت و شلوار پوشیدند، مگر مرد هستند.

آری برای آنان مهم است، پوشش و عادات ما نه الهام گرفته از غربی است که برهنگی فرهنگی به حق عنوانی شایسته برایشان است و نه وابسته مدگرایانی است که طرح زدن برای منحرافان اخلاقی برایشان امتیاز است.

ما در کشوری پرورش یافتیم که خیابان و کوچه هایمان نامی از افرادی دارد که غیر خدا و رضای او چیزی نطلبیدن، میهن ما جایی است که هر آرامگاه آن نشانه ای از گمنامی دارد که ۴ دهه بی نام و نشان در آن خفته است، میهن ما جایگاه شهیدان غیورى است که با دستان بسته به سوی آسمان پرواز کردند.

ما در ایران اسلامی نه تنها مد، طرح و فرهنگی غنی داریم بلکه خود مهد ارسال و ترویج تمدن و فرهنگ هستیم.

این ها بار مسئولیت ما را افزوده و میگوید که افراد سرشناس همانند جامعه ورزش و دیگر اقشار بعنوان نماینده این فرهنگ عظیم در سراسر دنیا هستند و این را نباید فراموش کرد در جوامع بین المللی دیگر یک اسم برای معرفی افراد مطرح نیست بلکه یک جمله است که میگوید: او مسلمان و ایرانی است.

این افتخاری است بزرگ که ما را نماینده کشوری قهرمان و متمدن می دانند پس پاسدار واقعی این جمله ارزشمند باشیم بیایم با حفظ پوشش ایرانی اسلامی خود و با جلوه ى اخلاق ناب دینی به مردم دنیا بگوییم برای ما طرح و پوشش افرادی که پشت این مرزها غیر دشمنی ارمغانی برایمان نداشتند جایی در مسیر زندگی و رشد خود نداریم.

بیایم بلند فریاد سر دهیم که لباس ما، اعتقاد ما و کلام ما سرچشمه از عاداتی دارد که جز به رضای خدا نمی انديشد. بیاییم بلند فریاد سر دهیم ما در هر قشری اسطوره هایی داریم که نه تابع غرب بلکه همه چیز را در فرهنگ ناب ایرانی اسلامی مى بينينم و با آن پوشش، کلام و رفتار را هماهنگ ساختيم.

بیاییم بلندتر فریاد بزنیم مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی برایشان اهمیتی ندارئد که آن ورزشکار، بازیگر و یا سیاستمدار غربی و بیگانه چه چیز را برای ما درنظر گرفته بلکه ما خود میدانیم تمامی اجزای زندگی شخصی و اجتماعی خود را بر پا یه چه چیز قرار دهیم و آن چیزی نیست جز الگویی گه فرهنگ ناب ایرانى اسلامی پیش روی ما نهاده است و غیر آن برایمان جز بطلان سودی ندارد.