فلاح : در جام حذفی بسکتبال با ویلچر حریفان خود را شناختیم

حاج مسعود فلاح رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهرستان آمل خبر داد: جلسه جام حذفی بسکتبال با ویلچر که مسابقات آن برای نخستین بار صورت میگیرد روز سه شنبه در محل فدراسیون برگزار شد و ۱۱ تیم اعلام آمادگی نمودند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حاج مسعود فلاح رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهرستان آمل خبر داد: جلسه جام حذفی بسکتبال با ویلچر که مسابقات آن برای نخستین بار صورت میگیرد روز سه شنبه در محل فدراسیون برگزار شد و ۱۱ تیم اعلام آمادگی نمودند.
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل افزود: مسابقات از ۱ شهریور سال جاری بصورت متمرکز در شهرستان زنجان برگزار می شود و تیم شهرداری آمل در دور نخست با قرعه استراحت مواجه و در بازی بعدی به دیدار برنده دو تیم زنجان ب و بوکان خواهد رفت.

فلاح در پایان افزود : کشور تایلند به طور رسمی ازتیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل برای حضور در مسابقات چند جانبه که با حضور تیم های کره جنوبی , چین تایپه , تایلند و … که از تاریخ بیست و هفتم مرداد لغایت سی ام مرداد برگزار میگردد دعوت بعمل آورده است که انشاالله تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در این مسابقات شرکت خواهد کرد.