مسول كميته داوران بانوان فوتبال مازندران در كلاسهاي داوطلبانه آتش نشاني ساري + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سيزدهمين دوره اموزش مقدماتي اتش نشان داوطلب با حضور شهروندان شركت كننده در سالن اموزش ساختمان مركزي آتش نشاني ساري آغاز شد این دوره یک داوطلب ورزشی داشت. خانم امیدی که مسئولیت کمیته داوران هیات فوتبال مازندران را بر عهده دارد به صورت داورطلبانه در این کلاس شرکت کرد تا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سيزدهمين دوره اموزش مقدماتي اتش نشان داوطلب با حضور شهروندان شركت كننده در سالن اموزش ساختمان مركزي آتش نشاني ساري آغاز شد این دوره یک داوطلب ورزشی داشت. خانم امیدی که مسئولیت کمیته داوران هیات فوتبال مازندران را بر عهده دارد به صورت داورطلبانه در این کلاس شرکت کرد تا در زمینه اتش نشانی اطلاعاتی کسب کند. این بانوی موفق فوتبال مازندران قطعا می تواند در این آزمون نیز موفق ظاهر شود.

در روز شنبه ۱۷ تير ماه ۹۶ ، دوره اموزش مقدماتي اتش نشان داوطلب با حضور شهروندان شركت كننده در سالن اموزش ساختمان مركزي آتش نشاني ساري آغاز شد .
بر اساس اين گزارش، سيد ولي هاشمي مسئول آموزش همگاني آتش نشاني ضمن خوش آمد گويي به شركت كنندگان دوره مقدماتي آتش نشان داوطلب ، از استقبال شهروندان به جهت شركت در سيزدهمين دوره آموزش مقدماتي آتش نشانان داوطلب تقدير و تشكر كرد.
وي افزود: شهروندان در اين دوره با مقدمات ايمني آشنا شده و با فراگيري آن ، ضمن شناخت مخاطرات محيطي ،شرايط ايجاد اقدامات پيشگيرانه در محيط اطراف خود جهت جلوگيري از وقوع حادثه را فراهم مي آورند.
هاشمي بيان كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون آتش نشاني ساري دو دوره اموزش مقدماتي برگزار كرده است و اميدواريم كه با ارائه اين آموزش ها تا حدود قابل توجهي از وقوع حوادث پيشگيري و يا در صورت بروز حوادث اقدامات اوليه جهت كاهش خسارات توسط شهروندان آموزش ديده انجام شود.
وي بر حضور به موقع داوطلبين در اين كلاس ها تاكيد و تصريح كرد: اين دوره ها به مدت ۷ روز برنامه ريزي شده و در آخر دوره براي داوطلبان ازمون برگزار مي شود.
هاشمي افزود: قبول شدگان آزمون دوره مقدماتي آتش نشان داوطلب موفق به اخذ مدرك گواهي پايان دوره مذكور (سطح ۳ اتش نشان داوطلب )خواهند شد .

 

قابل ذکر است ؛خانم امیدی، مسول كميته داوران بانوان هیات فوتبال استان است که در كلاسهاي داوطلبانه آتش نشاني ساري نیز شرکت کرده بودند.