متولی :والیبال نشسته ایران جز پرافتخارترین تیم های جهان و پرالمپیک است

مراسم بدرقه از امیرحسین کفشدار متولی , ملی پوش والیبال نشسته اعزامی به مسابقات آسیایی چین در اداره تربیت بدنی شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مراسم بدرقه از امیرحسین کفشدار متولی , ملی پوش والیبال نشسته اعزامی به مسابقات آسیایی چین در اداره تربیت بدنی شهرستان آمل برگزار شد.

او در مسابقات آسیایی چین برترین های قاره آسیا شرکت میکند و برای کسب سهمیه جهانی تلاش میکنند. در این مسابقات تیم های همچون چین, عراق, کره جنوبی و .. حضور دارند. تیم ما ۲ اردو را پشت سر گذاشته است که این در حال حاضر برای اردوی متصل به مسابقات آسیایی چین اعزام خواهیم شد.

وی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت :والیبال نشسته ایران جز پرافتخارترین تیم های جهان و پرالمپیک است. در هر تورنمتی که شرکت کردیم تیم ما کسب مقام کرده ایم و در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو هم مدال طلا را کسب کرده ایم. در این مسابقات هم با اینکه تغییراتی که داشتیم خیلی امیدواریم که مقام قهرمانی را کسب کنیم.

وی افزود :استان مازندران علاوه بر اینکه از قطب های والیبال است، از قطب های والیبال نشسته نیز به شمار می رود . تا سال گذشته فرق زیادی بین ورزش جانبازان و معلولین و ورزش های دیگر وجود داشت که استان تصمیم گرفت که تیم های والیبال نشسته در استان مانند بهزیستی ساری در لیگ برتر و سامان سوله در لیگ دسته اول با اکثریت بازیکنان بومی تشکیل دهد که خداراشکر تاثیرات مثبتی داشته است و نماینده ی استان یعنی یهزیستی قهرمان لیگ برتر کشور شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد چون کاملا به نفع استان است و تاثیرات آن را در تیم ملی دیدیم چون در حال حاضر ۳ بازیکن دیگر از استان به نام های مرتضی مهرزاد, رمضان صالحی و مجید لشگری در تیم ملی حضور دارند که نشان دهنده ی پیشرفت استان مازندران در والیبال نشسته است.

او همچنین اظهار داشت: در آخرین روزهای پارالمپیک ریو جزو نفرات انتخابی تیم ملی بودم که بدلیل تجربه ی کم از لیست خط خوردم ولی خداراشکر توانستم مجددا به تیم ملی دعوت بشم و بعنوان یک آملی دوست دارم در مسابقاتی که حضور دارم به همراه تیم ملی کشورم افتخار آفرینی کنم . خداراشکر جوان ترین عضو تیم ملی بزرگسالان والیبال نشسته هستم و تلاش میکنم تا ۳ الی ۴ دوره در ترکیب تیم ملی حضوری موثر داشته باشم.

نصری ( رییس اداره ورزش آمل) مسعود فلاح ( رییس هیئت جانبازان و معلولین آمل) امید شعبانپور ( هیئت جانبازان), حسین رحمانی, حبیب زاده و ذبیح زاده( بازیکنان و مربیان تیم والیبال سامان سوله آمل) از جمله حاضرین این مراسم بودند.