ستاره خاکپور عضو تیم کاتای مازندران: هدف اصلی ما کسب نشان طلا است

خاکپور: تمام تلاشمان را می کنیم حتی اگربه کشور ژاپن برخورد کنیم باید به قهرمانی برسیم و طلا را از آن خود کنیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

پیکارهای انتخابی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان از جمعه ۵ خرداد در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در بخش کاتای تیمی, دو تا از تیم ها (تیم اصفهان و تیم مازندران) باقی ماندند که قرار است یک تیم به مسابقه قهرمانی آسیایی قزاقستان که ۲۳ تیر ماه امسال برگزار می شود اعزام شوند.

آرزو لونجی, محدثه نائیجی و ستاره خاکپور نمایندگان تیم کاتای جوانان کاراته ایران در  مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان می باشند.

که در این خصوص ستاره خاکپور بازیکن تیم نوجوانان مازندران در مورد نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: سبک بازی ها امتیازی بود. هفت داور حضور داشتند که هر داور امتیاز می داد و در مجموع امتیاز بیشتر به قزاقستان اعزام می شد که تیم مازندران سه دور زد و خدارا شکر با اقتدار و اختلاف دو نمره توانست تیم منتخب و فیکس تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان باشد.

وی در خصوص محل برگزاری اردوهای آماده سازی افزود: کاتا زیرنظر مربی های خودمان می باشد برای همین اردوها معمولا همین جا برگزار می شوند و هر تیمی که انتخاب می شود مربی خودشان به عنوان مربی تیم انتخاب می گردد.

خاکپور در خصوص پیش بینی اش از نتیجه احتمالی بازی در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: خب معمولا هدف اصلی ما کسب نشان طلا است , ولی سال گذشته چون اولین تجربه ما بود وهدف ما هم طلا بود ولی به خاطر قرعه بدی که به ما خورد یعنی دوره دوم به کشور اندونزی خورده بودیم و اندونزی هم حق میزبانی را بر عهده داشت خیلی راحت توانست اول شود ولی ما امسال تمام تلاشمان را می کنیم حتی اگربه کشور ژاپن برخورد کنیم باید به قهرمانی برسیم چون با سطح مسابقات آشنایی داریم و تمام سعی خودمان را می کنیم که طلا را از آن خود کنیم و پرچم کشورمان را با اقتدار بالا ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان اردوها و تمرینات برای رسیدن بازیکنان به شرایط ایده آل کافی است عنوان کرد: بله, چون مربیان ما هستند و برنامه ریزی های درست و مناسبی انجام  می دهند و مسلما با وجود استاد و سنسی عزیز نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

ستاره خاکپور در پایان گفت: امیدوارم که مسئولین بیشتر به ورزش ما رسیدگی کنند و باعث دلگرمی ما شوند. از خانواده هایمان و مربی های عزیزمان و همه کسانی که دست به دست هم دادند تا به این جا برسیم نهایت تشکر را می کنم و این قهرمانی هایمان را مدیون استاد و سنسی عزیزمان هستیم و این مدال هایی را هم که می گیریم در واقع نتیجه ی تلاش و زحمات کادر فنی خوبمان است.

تنظیم و گفتگو: المیرا قاسم تبار