همایش بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد + زمان و مکان

این همایش روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۴ الی ۱۷ در باشگاه برق ساری واقع در بلوار فرح آباد (جاده دریا) برگزار خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به مناسبت دومین سال آغاز به کار باشگاه قرهنگی ورزشی مازند اسپرت، مسئولین این باشگاه در نظر دارند همایش بزرگی را برای بازیکنان و خانواده های آنها با حضور مسئولین، ورزشی ها و پیشکسوتان فوتبال برگزار کنند.

این باشگاه که زیر نظر این پایگاه خبری مشغول به فعالیت می باشد در طول این مدت اقدامات خیرخواهانه زیادی را برای حضور استعداد ها در میادین ورزشی انجام داده است.

رایگان کردن شرایط حضور در باشگاه برای بازیکنان کم بضاعت ، به خدمت گرفتن کودکان کار و کودکان بهزیستی و سایر کارهای دیگر از جمله اقدامات مثبت این باشگاه در طول مدت فعالیتش بود.

همچنین این باشگاه در اولین سال فعالیتش در لیگ های استان نیز شرکت کرد و عملکرد تقریبا مثبتی داشت و امید است در آینده با برنامه ریزی های دقیقی که برای این باشگاه در نظر گرفته شده شاهد پیشرفت آن باشیم.

و اما روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت این باشگاه پذیرای خانواده های بازیکنان ، مسئولین و ورزشی های استان و شهر ساری است تا در حضور آن ها از برترین های این باشگاه تجلیلی به عمل آید .

این همایش روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۴ الی ۱۷ در باشگاه برق ساری واقع در بلوار فرح آباد (جاده دریا) برگزار خواهد شد .