گزارش تصویری/همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز موسسه فروردین قائمشهر با شکوه خاصی برگزار شد

همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز موسسه فروردین قائمشهر همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج) در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت با حضور دکتر احسانی رئیس دانشگاه، معاونین دانشگاه،اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز موسسه فروردین قائمشهر همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج) در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت با حضور دکتر احسانی رئیس دانشگاه، معاونین دانشگاه،اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

موسسه فروردین قائمشهر که یکی از نمونه ترین موسسه های موجود در استان مازندران و حتی شمال کشور می باشد با مدیریت جوان و معاونین کارکشته توانسته گام های موفقی را برای پیشرفت سطح علمی و دانش بردارد و با به خدمت گرفتن اساتید برجسته دانشجویان خوبی را به جامعه تحویل داده است.

اما امروز در آیین افتتاحیه این همایش، دکتر احسانی رئیس دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین با تبریک به دانشجویان برگزیده گفت:برگزیده شدن شما سروران به عنوان دانشجویان ممتاز حاصل تلاش شما بود و آرزو می کنم قدم های خوبی برای پیشرفت استان مازندران و کشور بردارید.

دکتر احسانی افزود: دانشگاه مکان مقدسی است و محیط سالم و پویایی دارد و این به سبب وجود قشر جوان است که به مقتضای سن آرمانگرا هستند و احساس خوب، عدالت خواهی و آرمانگرایی خود را به دیگران منتقل می کنند.

دکتر احسانی از بودجه ۵۰ میلیون تومانی دولت برای هر دانشجو سخن گفت و افزود: یکی از مولفه های پیشرفت هر جامعه خصوصی سازی است و آموزش بخشی از اقتصاد کشور است که در این زمینه، گام های خوبی برای خصوصی سازی گرفته شده است.

احسانی ادامه داد:با حداقل امکاناتی که در اختیار است ،قدم هایی برای خصوصی سازی برداشته شد اما در کشور این موضوع هنوز جای نیافتاده است.

رئیس موسسه فروردین قائمشهر ضمن تشکر از هیات موسس این دانشگاه،بیان کرد :از سال ۸۷ آغاز به کار کرده ایم که اعضای هیات موسس زحمات زیادی برای پیشرفت این موسسه کشیده اند تا بتوانیم اکنون به این جایگاه برسیم.امیدوارم بتوانیم با کمک دانشجویان،خانواده ها و اساتید گام های خوبی برای پیشرفت هر چه بهتر این موسسه برداریم.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر این موسسه، خاطرنشان کرد :این موسسه با به خدمت گرفتن اساتید با درجه عالی گامی مهم در بحث آموزشی برداشته است، تا جایی که در پیشرفت چشمگیری در طول این چند سال شاهد بوده ایم.در سال ۱۳۹۴ موسسه ما در سطح سه قرار گرفته بود که از نظر سطح بندی موسسه فرودین قائمشهر در سطح بسیارخوبی قرار داشت.ما در بخش پژوهشی و در بخش دانشجویی و سایر موارد سیر تکاملی خوبی داشته ایم.در این یکی دو سال اخیر توانستیم با تلاش تمامی اعضای دانشگاه ، این موسسه را از سطح سه به سطح دو برسانیم و رشته های جدیدی را نیز اخذ کنیم.

دکتر احسانی در پایان با نوید این موضوع که این موسسه قصد دارد مقطع تحصیلی دکتری را نیز به سایر مقاطع اضافه کند، افزود :امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر موفقیت های موسسه با حمایت همه عزیزان شاهد پیشرفت بیشتری از موسسه فروردین باشیم.

همچنین دکتر ساداتی عضو هیئت مدیره و معاون موسسه نیز در همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز موسسه فروردین قائمشهر ضمن تبریک به دانشجویان ممتاز، اظهار داشت:در طول این مدت تلاش کرده ایم مشکلات موجود را کمتر کنیم تا درصد رضایت از این موسسه بیشتر شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اخلاق و احترام در دانشگاه ها ، بیان کرد :با راهنمایی های شما می توانیم شرایط را بهتر کنیم اما تنها جنبه ای که بعد از درس بی نهایت مهم است بحث احترام و اخلاق است.در جامعه احترام به بزرگتر کمرنگ شده است.

دکتر ساداتی توجه به موضوع احترام را پر اهمیت عنوان کرد و افزود :تمامی دانشجویان هم ردیف درس و تحصیل باید احترام به بزرگتر را سرلوحه کار خود قرار دهند.تمامی اسنان ها باید صبر بیشتری به خرج بدهند تا بتوانند در تمامی کارهایشان موفق ظاهر شوند.

معاون موسسه فروردین از برنامه های این دانشگاه برای پر کردن اوقات فراغت خبر داد و افزود :برای پرکردن اوقات فراغت برنامه های فرهنگی و ورزشی خوبی را برای دانشجویان برنامه ریزی کرده ایم . این موسسه برای رشد و پیشرفت بیشتر از نقطه نظرهای تمامی افراد استفاده خواهد کرد.

ایشان گفت: بهترین و منطقی ترین مسیر توسعه در حال حاضر دانشگاه ها عدم توسعه کمی و افزایش کیفیت در حوزه آموزشی و پژوهشی است. موسسه فروردین نیز تا به امروز از نظر توسعه کمی رشد قابل توجهی داشته است و اکنون فرصت آن است که به مقوله پژوهش و آموزش بیشتر بپردازد و وضعیت خوبی که در حوزه فرهنگی دارد را در سایر حوزه ها نیز کسب کند.

دکتر ساداتی به دانشجویان توصیه ای کرد و گفت: موانع و سختی ها همیشه بر سر راه موفقیت هستند و باید برطرف بشوند ولی دانشجو نباید از اهداف خود دست بکشد و سست شود. علم را باید بخاطر خود آن یاد گرفت. هر کس تمام تلاش خود را به کار بندد و در تخصص خود صاحب نظر باشد، علاوه بر کسب مدرک، در هر مملکت و در هر دوره زمانی به بهترین جایگاه شغلی دست می یابد.